Rozdział III: Docks | Kingpin Life of Crime poradnik Kingpin: Life of Crime
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Po okazaniu wdzięczności kierowcy ciężarówki za podwiezienie wchodzimy do nowej dzielnicy. Dużo wody i jeszcze więcej szczurów - nie wygląda to zbyt ciekawie. Mijając kolesia z rurką po lewej (trzeba oczywiście schować broń) wskakujemy do wody i przepływając przez kolejne tunele dotrzemy do trupa z betonowymi butami. Kiedy potraktujemy go łomem, wyrzuci klucz (Shop key), który oczywiście zabieramy. Po powrocie do miejsca startu wchodzimy przez pobliskie drzwi. Minąwszy zamknięty magazyn B przechodzimy na górę. Po zebraniu przydatnych rzeczy z magazynu A rozwalamy znajdującą się tam beczkę - przez dziurę w podłodze dostaniemy się do poprzedniego, zamkniętego magazynu. Idąc dalej korytarzem dotrzemy do pomieszczenia z napisem "Shipwrigt", gdzie na biurku leży pistolet wraz z nabojami. Po ich ewentualnym zebraniu ruszamy dalej na kładkę. Po przejściu przez korytarz natkniemy się na opór ze strony lokalnych bandziorów. Pierwszego strażnika możemy nastraszyć (negatywna rozmowa, domyślnie klawisz "x"), za co jego dwaj kumple zrobią z niego sito. Teraz i na nich przyszła kolej, jednak bez czegoś mocniejszego niż zwykłe słowa sobie nie poradzimy. Po zabraniu kasy ze zwłok za następnymi drzwiami skręcamy w lewo i trzymając się tej strony po wyjściu drabiną na górę trafimy do lokalnego baru - "Salty Dog". Po opłaceniu wejściówki kierujemy się od razu do łazienki. Po rozmowie z napotkanymi kolesiami dowiemy się że ktoś napadł Wielkiego Williego i porwał jego dziewczynę. Dostaniemy klucz do magazynu (Warehouse key), a jeden z ochroniarzy przyłączy się do nas za darmochę.
Musimy znowu wrócić do miejsca startu. Tym razem podążając wzdłuż zbiornika z wodą natrafimy na podwójne drewniane drzwi, które prowadzą do magazynu. W środku rozwalamy trzech mięśniaków na dole oraz jednego w biurze na górze Tam możemy się także zaopatrzyć w apteczki oraz trochę ochraniaczy. Na dole natomiast przechodzimy przez kolejne podwójne drzwi do krótkiego korytarza. Po pokonaniu kolejnych wrót czeka nas konfrontacja z trzema zbirami. Z pokładu statku zabieramy głowę Lizzy, porwanej dziewczyny oraz trochę sprzętu ze sterówki, po czym wracamy z nowym nabytkiem do baru. Czyli kierując się (znowu :) do miejsca startu przechodzimy przez niewielki drzwi do korytarza i schodami na górę. Tak jak poprzednio podążając przez niewielkie pomosty trafimy w końcu do baru "Salty Dog". Kiedy Willy zobaczy co stało się z jego dziewczyną uda się z nami, by ją pomścić. Z kluczem do stoczni przechodzimy po drabinie w dół i dalej w lewo przez zamknięte wcześniej drzwi.
Po rozwaleniu dwóch osiłków wchodzimy do budynku po lewej. Za niewielkim pokoikiem, w magazynie przyjdzie nam stawić czoła kilku dobrze uzbrojonym przeciwnikom. Po zebraniu pieniędzy z martwych ciał przechodzimy do stojącej nieopodal ciężarówki. Kiedy ją wysadzimy, będzie można zebrać znajdujące się za podziemnymi korytarzami apteczki. Przez drzwi nieopodal wraku ciężarówki wychodzimy na świeże powietrze. Tam czeka miła, niestety nie dla nas panienka - gdyby nie strzelba dzierżona przez nią w rączkach można by zagadać... Natomiast w kolejnym magazynie po lewej rozwalamy dwójkę mięśniaków. Po ich dokładnym przeszukaniu wchodzimy na górę do drzwi po lewo. Za niewielkim składzikiem, gdzie możemy trochę się podleczyć oraz dozbroić (naboje do Tommyguna są w skrzynce) i po załatwieniu następnej panny trafimy do korytarza z dwojgiem drzwi. Za jednymi czeka dwóch mięśniaków, a za drugimi trochę apteczek. Wracamy z powrotem do magazynu i po zebraniu dwóch apteczek (najlepiej jest zeskoczyć z mostku) przechodzimy przez drugie na górze drzwi. W korytarzu potkamy uzbrojonego w strzelbę strażnika. Nie przechodzimy jeszcze drzwi po lewej - najpierw zaglądamy do korytarza z prawej. W jednym z pomieszczeń po załatwieniu dwóch kolesiów przeskakujemy z pudeł na drzwiczki od otwartego szybu wentylacyjnego. Podążając dachem dalej, skręcamy w następnym szybie w lewo, gdzie po rozwaleniu kraty znajdziemy się w drugim z pomieszczeń na niedostępnej normalnie półce, pełnej przydatnych przedmiotów. Przechodzimy w końcu przez wspomniane wcześniej drzwi. Czeka nas teraz ostra jatka - po wybiciu wszystkich osiłków na statku otworzą się drzwi, po których przejściu dostaniemy się do jego wnętrza.
W środku wchodzimy od razu do pomieszczenia po lewej z napisem "Storage", czyli składzik. Po dokładnym dozbrojeniu (warto zabrać granatnik ze skrzyni) wychodzimy z powrotem na korytarz. Za oświetloną na czerwono klatką schodową spotkamy kilku przyjemniaczków. Po poczęstowaniu ich ołowiem będzie można zabrać apteczki i pojemnik z olejem z kajuty po prawej. Następnie wracamy do drzwi z napisem "Engine room" i schodzimy w dół przez kolejną czerwoną klatkę. W maszynowni, aby przedostać się dalej, musimy masakrować kolejne grupy przeciwników. W końcu dotrzemy do niewielkiego magazynu, gdzie w jasnych pudłach znajdziemy trochę ochraniaczy. Po drabinie przedostajemy się do ostatniej kajuty. Po krótkiej rozmowie przejdziemy do następnego miasta.