Osada Suljeva | Misje Killzone 2 poradnik Killzone 2
Ostatnia aktualizacja: 31 października 2019
Ilość walizek z danymi wywiadowczymi: 3
Ilość symboli Helghastów: 5
Jałowe krainy
Zadania dodatkowe:
Zabezpiecz wioskę
Uruchom antenę
Konwój Avenger zostaje zostaje zaatakowany przez system obrony zasilany przez nieznany związek energetyczny transportowany rurami z pustkowi. Zostajecie wysłani na miejsce, gdzie musicie wspomagać Evelyn, która zajmie się analizą związku. Eskortuj ją do głównej sterowni zakładu wydobywczego. Idź cały czas za resztą oddziału, a po krótkim czasie dojdziesz do sterowni. Następnie wejdź za Rico do windy i uruchom ją.
Suljeva północ
Zadania dodatkowe:
Uruchom antenę
Wspólnie z Rico przeczesujecie ruiny zakładu wydobywczego w poszukiwaniu zaginionych członków zwiadu ISA. Już na samym początku natkniesz się na szczątki Intrudera. Idź dalej prosto, a przy końcu skręć w lewo. Podążaj za Rico. Okaże się, że nie można otworzyć drzwi i musicie iść za kablami.
Idź cały czas za Rico. Spokojnie, nic Ci tutaj nie grozi. Dojdziecie do pomieszczenia z zabitymi marines i przełącznikiem, który w chwili, kiedy go uruchomisz, otworzy zamknięte drzwi po drugiej stronie osady. Stań naprzeciwko drzwi i przywitaj intruzów ołowiem.
Biuro napraw
Zadania dodatkowe:
Uruchom antenę
Po makabrycznym odkryciu, jasnym staje się, że Alfa nie są sami w tej okolicy. Musisz przebijać się przez wielokrotnie przewyższające liczebnością siły Helghastów. Przeciwnicy jest tak wielu, że nie ma sobie co zawracać głowy zabijaniem wszystkich. Biegnij w kierunku pomostu, który okala osadę, wejdź po drabince na niego i pozbywając się wrogów przebiegnij nim na tyły budowli, w której otworzyły się drzwi po uruchomieniu przełącznika. Wejdź do środka, a po chwili Helghaści zostaną odcięci i pozostaną na zewnątrz. Jesteś prawie bezpieczny, musisz uważać jedynie na pająki.
Zakład wydobywczy Vojislav
Zadania dodatkowe:
Uruchom antenę
Dołącz do oddziału Alfa
Pomimo ciężkiego oporu posuwacie się naprzód, by aktywować anteny, których Evelyn chce użyć do odszukania śladów petruzytu. Znowu jesteście na otwartym terenie. Co gorsza, został on opanowany przez snajperów przeciwnika. Nie możesz pozwolić dać się trafić, gdyż na wyższym poziomie trudności zginiesz już od pierwszej kuli. Schowaj się za białą beczkę i ostrożnie wyjrzyj zza niej w prawą stronę. Bez problemu powinieneś zobaczyć klęczącego snajpera. Zastrzel go, a w polu widzenia powinien pojawić się następny. Zabij go. Teraz wychyl się zza lewej krawędzi beczki.
Teraz wychyl się zza lewej krawędzi beczki. W budynkach po lewej stronie ulicy ukrywa się dwóch kolejnych snajperów. Przebiegnij pod łukowatym mostkiem i skręć w lewo, aby wyjść na tych tych budynków. Przejdź pod nieruchomym taśmociągiem po małych schodkach poziom wyżej, a powinieneś tuż przed sobą zobaczyć przeciwnika. Zdejmij go i od razu odwróć się w prawo, ponieważ kolejny może zacząć ostrzeliwać Cię od tamtej strony. Jeżeli nie, to ostrożnie podejdź w górę do budynku i wykończ go. Trzeciego snajpera znajdziesz w ostatnim budynku w tym rzędzie. Stamtąd zostaniesz również dostrzeżony przez żołnierzy broniących wejścia do korytarzy prowadzących do anteny. Wyeliminuj ich z dystansu (możesz skorzystać z porzuconej snajperski) lub zejdź na dół i pozbądź się ich w walce bezpośredniej. Uważaj na karabiny maszynowe strzelające z piętra. Najlepiej wyeliminować przebywających tam Helghastów poprzez obrzucanie ich granatami.
Będziesz musiał wejść na antenę i uruchomić ręcznie znajdujący się tam zawór. Zabij dwóch Helghastów, a ostatni fragment przebiegnij, gdyż możesz zostać ostrzelany przez dwie maszyny ATAC. Na szczęście są one już bardzo mocno uszkodzone i powinno udać Ci się bez problemu je zestrzelić. Następnie przekręć zawór i wracaj do Rico. Otrzymacie komunikat o tym, że Evelyn wraz z resztą oddziału jest atakowana przez Helghastów. Musicie wrócić więc z powrotem do osady, tą samą drogą, którą tutaj przyszliście. Tym razem jednak na drodze pojawią się tabuny nowych wrogów, wobec czego nie oszczędzaj amunicji i granatów.
Suljeva północ
Zadania dodatkowe:
Dołącz do oddziału Alfa
Uratuj oddział Alfa
Kiedy znajdziesz się w pobliżu reszty oddziału okaże się, że został on pojmany przez Helghastów i jest prowadzony na stacje kolejową. Musisz iść w ślad za więzionymi, aby ich uwolnić. Wcześniej jednak czeka Cie poważna rozprawa ze strażą tylnią. Zamiast przeć na wprost, odszukaj po prawej stronie schodki na pomost. Wejdź na górę i schowaj się za żelazną osłoną. Stąd powinno udać Ci się bez problemu wyeliminować wszystkich przeciwników.
Przystanek postojowy 14
Zadania dodatkowe:
Uratuj oddział Alfa
Zabezpiecz pociąg
Pociąg niedługo odjedzie. Musicie zdążyć na czas. Chowając się za paczkami i we wnęce przy drzwiach zabij przeciwników na drugim pomoście, a następnie dwie latające maszyny. Potem odsuń się od drzwi i przywitaj ołowiem wrogów, którzy je wyważą.
Zabierz ze stojaka snajperkę i szybko wychylając się przez drzwi zlikwiduj wszystkich przeciwników po prawej stronie. Będzie to dosyć trudne, bowiem wokół aż roi się od Helghastów, a ci, do których strzelasz non stop wystrzeliwują w Twoją stronę rakiety. Kiedy jednak uporasz się z zagrożeniem z tej strony, zabicie pozostałych przeciwników nie powinno stanowić już problemu. Zejdź na dół i po drugiej stronie wejdź na schody, z którym byłeś ostrzeliwany. Teraz sukcesywnie i po kolei likwiduj wszystkich przeciwników na pomoście. Przyda się snajperka, choć i zwykły karabin też powinien sprawić się bardzo przyzwoicie.