Dzielnica Salamun | Misje Killzone 2 poradnik Killzone 2
Ostatnia aktualizacja: 31 października 2019
Ilość walizek z danymi wywiadowczymi: 3
Ilość symboli Helghastów: 4
Brzeg kanału
Zadania dodatkowe:
Powróć do konwoju
Oddział Alfa eskortuje konwój przez dystrykt Salamon w drodze do pałacu. Znaleziony szrapnel wieży łukowej został wysłany do analizy do dowództwa ISA. Kierując się przez kanały i zaułki musisz przebić się do dzielnicy Salamun i dołączyć do konwoju na moście północnym. Zniszcz znajdujący się nad rurą generator, co pozwoli Ci wejść do środka. Znajdując się jeszcze w rurze podsłuchaj co mówią Helghaści, po czym otwórz do nich ogień. Potem zeskocz niżej i po drabinie dostaniesz się na drugą stronę.
Dziedziniec wieży Dushan
Zadania dodatkowe:
Powróć do konwoju
Spotkaj się z Garzą
Spotykasz Garzę. Dzieli Cię od niego jedynie parę schodów i całe mnóstwo Helghastów. Czeka Cię mały spacerek po pomostach znajdujących się ponad wewnętrznym dziedzińcem. Ostrożnie zdobywaj kolejne pomieszczenia, aż w końcu dojdziesz do miejsca, w którym powinien leżeć miotacz ognia. Zabierz go, ponieważ przyda się on już w następnym, silnie bronionym pomieszczeniu. Podpal znajdujących się w środku przeciwników. Po chwili kilku innych wrogów przebije się przez ścianę. Ich także podpal lub na chwilę wycofaj się, aby odetchnąć i ponowić atak. Po zdobyciu tego budynku cały czas idź do przodu eliminując kolejnych wrogów, aż dojdziesz do miejsca, w którym czeka Garza.
Stacja załadunkowa Dushan
Zadania dodatkowe:
Powróć do konwoju
Zniszcz 2 stanowiska artylerii
Zatrzymujecie się by uciszyć baterię moździerzy Helghastów, nim ta unicestwi konwój kapitana Narville'a. Załogę pierwszego moździerza masz tuż przed sobą. Ugotuj granat i w odpowiedniej chwili rzuć go w jej kierunku. Resztę dobij. Rozpraw się z Helghastami z korytarza obok i wejdź na piętro. Tutaj Garza będzie musiał odblokować drzwi, wobec czego użyj działka, aby pozbyć się nacierających przeciwników.
W dalszej części stacji znajdziesz dość mocną obronę, ale na krótkim dystansie znakomicie powinien spisać się pistolet maszynowy. Zniszcz drugi moździerz i zeskocz za Garzą w dziurę w podłodze.
Slumsy Koryntu
Zadania dodatkowe:
Powróć do konwoju
Spotkaj się z oddziałami ISA w slumsach
Wyeliminuj wszystkich przeciwników
Po zdjęciu moździerzy atakujących konwój kapitana Narville'a Rico radzi, byście połączyli się z oddziałem specjalnym ISA przeczesującym pobliskie slumsy. Drogę blokują założone ładunki wybuchowe. Odsuń się każdego z nich najdalej jak się da, po czym strzel w ładunek by nastąpiła eksplozja.
Podstacja Strongpoint
Zadania dodatkowe:
Zabezpiecz elektrownię
Podłóż 4 ładunki wybuchowe
Wysadź podstację
Doganiacie konwój kapitana Narville'a. Okazuje się, że zablokował go ogień przeciwpancerny z dachu ufortyfikowanej podstacji. Przejdź przez tunel, pozbądź się kilku znajdujących się po drugiej stronie Helghastów i podbiegni do dużych drzwi prowadzących do wnętrza budynku. Załóż na nie ładunek wybuchowy i cofnij się, po czym zdetonuj ładunek. Wejdź do środka i wybij wszystkich przeciwników. Uważaj przede wszystkim na ostrzał prowadzony z dachu.
W pewnym momencie Garza powie, aby podłożyć ładunki pod kolumny. Podejdź do każdej z nich i zaminuj ją, a następnie wydostań się z budynku na zewnątrz. Dopiero wtedy wywołaj detonację.