Krążownik | Misje Killzone 2 poradnik Killzone 2
Ostatnia aktualizacja: 31 października 2019
Ilość walizek z danymi wywiadowczymi: 1
Ilość symboli Helghastów: 0
Lądowisko
Zadania dodatkowe:
Zgłoś się na mostek
Radecowi nie udało się zdobyć kodów i aktywować wykradzionych ISA głowic, ale udało mu się zbiec. Członek drużyny Alfa, Dante Garza, został śmiertelnie ranny. Drużyna Alfa rozdzieliła się na wyznaczone posterunki. Musisz pojechać główną windą na mostek, a Rico i Natko będą pilnować głównej stacji startowej Intruderów.
Mostek
Zadania dodatkowe:
Zgłoś się na mostek
Zgłoś się na pokład działowy
Szturm Helghastów obezwładnia grupę specjalną pułkownika Templara. Musisz zyskać na czasie dla Nowego Słońca. Wejdź na mostek i wysłuchaj rozkazów. Następnie skorzystaj z windy.
Sterownia
Zadania dodatkowe:
Zgłoś się na pokład działowy
Wyeliminuj wszystkich wrogów
Musisz się dostać na pokład dział przeciwlotniczych, ale ponieważ Helghaści są niebezpiecznie blisko mostku, musisz odeprzeć najeźdźców. W tej sekcji statku czeka Cię bardzo dużo walki z Helghastami. Najlepiej więc skorzystać z czegoś mocniejszego niż zwykły karabinek i zabrać ze stojaka LKM. Kiedy natkniesz się na ciężko opancerzonego higa, pokonaj najpierw jego eskortę i po zabitym wrogu podnieś miotacz ognia. W ograniczonej przestrzeni pomieszczenia pozwoli Ci to na szybkie załatwienie oponenta.
Kontrola ruchu powietrznego
Zadania dodatkowe:
Obsadź działko przeciwlotnicze
Wyeliminuj wrogów
Podczas gdy członkowie załogi zaczynają się ewakuować, wspólnie z pozostałymi artylerzystami musisz za wszelką cenę obronić statek. Usiądź za sterami działka i rozpraw się z przeciwnikami. Sposób sterowania zostanie wyświetlony na ekranie. Twoim zadaniem będzie zestrzelenie kilku szybkich statków Helghastów, dlatego też najlepiej strzelać wtedy, gdy znajdują się jeszcze w dość sporej odległości. Komunikatami o potrzebie oszczędzania amunicji nie musisz się przejmować.
Główna winda
Zadania dodatkowe:
Ucieknij z krążownika
Pułkownik Templar rozkazuje całej załodze opuścić statek, jednak zdaje się, że wszyscy najeźdźcy porzucili już zaatakowany krążownik.
Schody awaryjne C
Zadania dodatkowe:
Ucieknij z krążownika
Po awarii zasilania w głównym szybie windy musisz dotrzeć do ostatniego Intrudera pieszo. Przed Tobą sporo walki w wąskich korytarzach statku, czyli nic nowego. Cały czas idź przed siebie.
Stacja startowa
Zadania dodatkowe:
Ucieknij z krążownika
Drużyna Alfa oczyszcza centralną stację startową i ręcznie inicjuje start Intrudera, by uciec z Nowego Słońca. Cały czas przyj do przodu. Uważaj na wrogów wyposażonych w miotacze płomieni. Kiedy znajdziesz się zniszczonej sekcji, zeskocz na sam dół po poskręcanych częściach pokładu.