Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Keepsake - poradnik do gry

Keepsake - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

UMOWA cz.4 | Keepsake poradnik Keepsake

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

1 - UMOWA cz.4 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
2 - UMOWA cz.4 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
3 - UMOWA cz.4 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
Zak zacznie z Tobą rozmawiać o zmianach jakie w nim zaszły - UMOWA cz.4 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry

Zak zacznie z Tobą rozmawiać o zmianach jakie w nim zaszły. Chce znowu być człowiekiem. Udaj się do biura Nathaniela. Udaj się niebieskim teleportem do ogrodów. Przejdź przez główny hol, aż natkniesz się na Nightingale'a. Porozmawiaj z nim. Poda ci hasło to odblokowania kolejnej łamigłówki. Teraz udaj się czerwonym teleportem do Wieży Północnej, a stamtąd zółtym do platformy z posągami. Mostem pobiegnij do biura i udaj się do ukrytego pokoju. Weź z biurka notkę i odblokuj kulę nowym zaklęciem. Spójrz na regał. Trzeba niebieską książkę wsunąć w miejsce białej. Najprościej by było wywalić wszystkie książki i ułożyć je od nowa. Ale nie w świecie magii. Do pomocy posłużą nam książki o innych kolorach i właściwościach. Czerwone poruszają niebieską w pionie, zielone zmieniają jej położenie o 3 pozycje w lewo, natomiast fioletowe w prawo. Prawidłowa kolejność - dotyczy książek, które aktualnie stoją obok niebieskiej po zmianie pozycji:

  1. fioletowa, czerwona, zielona, czerwona, zielona, czerwona, fioletowa, czerwona, zielona, czerwona, czerwona (pierwsza z prawej strony niebieskiej książki), fioletowa. Nagrodą jest księga Nightingale'a, która gniła tu już o paru ładnych lat.

Ok. mamy to co chcieliśmy, teraz biegniemy do ogrodów i sali dla uczniów (teleporty - żółty, czerwony, czerwony). Przejdź przez główny hol, schodami w dół i ponownie w dół, aż zobaczysz tablicę i ławki. Po lewej stronie jest zagajnik. Musimy zasiać odpowiednie kolory kwiatów. W wieży z posągami zmieniamy pory roku, gdyż nie każdy rodzaj kwiatków rośnie np. zimą. Podpowiedzią jest też haft z wyrysowanymi rodzajami kwiatów. Dowiemy się, które ze sobą mogą, a które nie mogą rosnąć. Najlepszym wyjściem jest wyhodowanie razem, białego, fioletowego i niebieskiego kwiatka. Musisz w jednej donicy posiać białe, w drugiej zaś niebieskie. Jeżeli jest zima, to leć do wieży zmienić porę roku na lato. Dzięki temu w trzeciej donicy zasiejemy fioletowy gatunek. Nagrodą jest kolejny gadżet nieznanego pochodzenia, ale ładnie wyglądający, niczym perła. Teraz biegiem do kuźni! Ale nie... Kolejna wizja. Celeste jest poważnie chora. Obudisz się obok Sanktuarium.

4 - UMOWA cz.4 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
5 - UMOWA cz.4 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
6 - UMOWA cz.4 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
Teraz możesz iść do kuźni (portal, czerwony teleport, czerwony, ogród, schody i niebieski teleport - skrót drogi) - UMOWA cz.4 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry

Teraz możesz iść do kuźni (portal, czerwony teleport, czerwony, ogród, schody i niebieski teleport - skrót drogi). Kolejna łamigłówka. Poproś Zaka, aby podleciał pod sufit do tarczy z płomieniami. Trzeba tak przestawiać płomienie, aby zapalały kolejne wypustki. Aby było łatwiej przypiszmy im kierunki świata, zaczynając od góry (N). Wciskamy kolejno: NW, E, W, SW. Niebieski płomień zaznaczy swoją obecność. Teraz pora na drugą część zagadki. W sali masz rozlokowane 4 włączniki środkowych pól (lewy górny róg, prawy górny róg, lewy dolny róg, prawy dolny róg). Musimy tak pokombinować, aby wszystkie pola żółte i czerwone świeciły się:

  1. prawy górny róg x3
  2. lewy górny x2
  3. prawy dolny x2
  4. lewy górny x1
  5. prawy dolny x1

Podejdź do przyrządu na środku sali. Masz 9 pól, które kryją w sobie różne znaki. Wyczytaj z haftu, jakie litery odpowiadają za runę ognia i wciskaj takie na przyrządzie. Otrzymasz kolejny przedmiot (ogień, który nie jest gorący). Wróć do głównego holu porozmawiać z Nightingale'm.

7 - UMOWA cz.4 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
8 - UMOWA cz.4 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
9 - UMOWA cz.4 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
W zamian za Księgę da ci przepis na miksturę dla Zaka - UMOWA cz.4 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry

W zamian za Księgę da ci przepis na miksturę dla Zaka. Idź do laboratorium. Porozmawiaj z sową. Dialog będzie długi i owocny, dowiesz się bowiem, że za wszystkim stoi Nathaniel. Teraz zabierz od Zaka smoczy pazur i przemień go w wilka. Weź troszkę śliny i zamień Zaka w kota. Z kota zabierz parę włosów i wreszcie przetransformuj Zaka do prawdziwej postaci. Kieruj się do Wieży Północnej (niebieski, czerwony, czerwony w głównym holu - kolejne teleporty). Przejdź do biblioteki i ukrytego w ścianie przejścia. Znajdziesz się obok Sanktuarium. Pójdź tam jako Zak i na ścianie rozwiąż kolejną zagadkę. Przeczytaj napis na tablicy i dopasuj 4 zebrane elementy do kolejnych słów. Kolejno: meteoryt, perła, pył duszy i ogień. Wyjdź na zewnątrz i tam poprzekładaj zębatki na okręgu, aby zewnętrza i wewnętrzna część się zapaliły (wskazówka - jasne końcówki łączą się tylko z jasnymi). Wejdź do portalu. Ujrzysz uczniów i Nathaniela przy... trumnie. Celeste nie żyje! Nathaniel w sposób arogancki nie bierze winy na siebie. Korzystając z wizji umieszczonych w szklanych kulach (o lewej do prawej - kolejność: 3, 6, 2, 1, 4, 5) możesz doprowadzić go do skruchy. Obejrzyj zakończenie...