Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Keepsake - poradnik do gry

Keepsake - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

UMOWA cz.1 | Keepsake poradnik Keepsake

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

UMOWA

1 - UMOWA cz.1 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
2 - UMOWA cz.1 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
3 - UMOWA cz.1 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
Natkniecie się na ducha Nightingalea ( - UMOWA cz.1 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry

Natkniecie się na ducha Nightingale'a (!). Porozmawiaj z nim na wszystkie tematy. Wróć się do Wieży Północnej i odblokuj niebieska kulę po prawej. Przystąp do kolejnej zagadki (na środku). Mamy do dyspozycji 4 symbole: planeta, gwiazda, Słońce, Księżyc. Po bokach znajdują się lampki. Celem jest takie ustawienie symboli w kwadratach (tylko po jednej sztuce w każdym rzędzie poziomym, pionowym i po ukosie), aby wszystkie lampki zostały zapalone. Prawidłowa kombinacja:

P

G

S

K

S

K

P

G

K

S

G

P

G

P

K

S

Legenda: P - planeta, G - gwiazda, K - Księżyc, S - Słońce.

Po chwili ukażą się pewne liczby w poszczególnych komórkach, nie musisz ich notować. Teraz musimy się dostać do pokoju uczniów. Użyj czerwonego teleportu, następnie jeszcze raz czerwonego i potem po przeciwnej stronie holu żółtego. Odszukaj grę (najpierw odblokuj ją klikając na kulę). Łamigłówka jest dosyć trudna, gdyż trzeba doprowadzić smoka do jamy. Jest 5 rodzajów figur, które utrudniają nam drogę: żołnierz, jeździec, magik, krasnal i mur. Tasujemy tak klockami, aby smok znalazł się w jamie. Ale jest haczyk: smok zamieniać się miejscami może jedynie z magikiem. Magik może jedynie z krasnalem, krasnal z jeźdźcem, a jeździec tylko z żołnierzem. Mur natomiast jest stały i nie można go zamieniać z żadną postacią. Trochę to skomplikowane i takie właśnie jest. Potrzeba będzie ok. 60 ruchów, aby doprowadzić smoka do celu. Dam sobie głowę uciąć, że da radę to zrobić o kilka ruchów szybciej, jednak ta metoda zajęła mi trochę mniej czasu. Kolejnym klockom (od lewej do prawej) przyporządkuj liczby od 1 do 16. Zamieniaj kolejno: 1-5, 1-2, 5-6, 2-6, 2-3, 6-7, 3-7, 11-12, 7-11, 10-11, 11-12, 12-16, 6-7, 3-7, 6-10, 5-6, 10-11, 6-10, 6-7, 7-11, 10-11, 11-12, 5-6, 2-6, 6-10, 10-11, 1-5, 1-2, 2-6, 5-6, 6-7, 3-4, 3-7, 1-5, 1-2, 2-3, 2-6, 1-2, 1-5, 5-6, 6-10, 2-3, 2-6, 10-14, 6-10, 6-7, 5-6, 6-10, 10-14, 6-7, 6-10, 2-6, 3-7, 3-4, 2-3, 3-7, 6-7, 2-6, 5-6, 6-10, 10-14, 13-14. Otrzymasz w nagrodę roślinkę potrzebna do sporządzenia kolejnej mikstury dla Zaka.

4 - UMOWA cz.1 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
5 - UMOWA cz.1 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry

Zostało jeszcze 39% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie