Dowiedz się więcej o przyszłości Jacka i zdezorganizuj mu życie | Hamburg, Niemcy poradnik Jack Keane 2: The Fire Within
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Dowiedz się więcej o przyszłości Jacka i zdezorganizuj mu życie
Po rozmowie z szamanem przejdź przez drzwi po prawej. Maszeruj czerwoną drogą, wyznaczaną przez czerwone kamienie z obu jej stron, w kierunku statku Jacka. Zwróć uwagę na nieszczelność w burcie.
Teraz cofnij się kawałek, by objeść piaskowe wiry, i czerwoną drogą poniżej nich wędruj w lewo, aż dojdziesz do "domu" starego Jacka. Porozmawiaj z nim. Mężczyzna przedstawi Ci swoich "przyjaciół": Pana Łopatę (który faktycznie jest łopatą), Wielebnego (mop) i Haka (drewniana konstrukcja z hakiem). Musisz sprawić, by stary Jack zaprzestał snucia im swoich opowieści.
Ze stojącego najbardziej po lewej żółtego fotela zabierz obraz Amandy. Opuść "salon" i wrzuć obraz do piaskowego wiru po lewej (poniżej białego stolika, sugerującego, że to pomieszczenie to jadalnia). Poinformuj starego Jacka, że obraz w niewiadomy sposób wpadł do ruchomych piasków. Mężczyzna bez namysłu rozwali Haka i zabrawszy mu hak, pobiegnie ratować obraz. Tak pozbędziesz się jednego z udawanych przyjaciół.
Ponownie pogawędź ze starym Jackiem - wypytaj go o wyprawę, o której cały czas opowiada, oraz o zakopaną mapę i wskazówkę co do miejsca jej ukrycia, której pilnuje pewna rzecz z przeszłości.
Następnie wróć do "jadalni" i z białego stolika przy wirze zabierz butelkę czerwonego wina. Przejdź do "kuchni" (na prawo od "salonu"). Czerwonym winem podlej małą mięsożerną roślinę na szafce po prawej. Ululanej roślinie możesz spokojnie zwinąć wystającą spod doniczki mapę skarbu Jacka.
Oczywiście wręcz ją staremu mężczyźnie, który złapie za łopatę i pobiegnie kopać. Drugi z "przyjaciół" z głowy.