[Misja 9] Shogun Showdown | Hitman 2 Silent Assassin poradnik Hitman 2: Silent Assassin
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Cele misji:
- zlikwiduj Hayamoto;
- zabezpiecz system odpalania rakiet;
- ucieknij z zamku;
pic. 1 | pic. 2 |
pic. 3 | pic. 4 |
Ostatnia misja w Japonii, dlatego musimy się postarać :). Z wprowadzenia (1) dowiadujemy się, że Hayamoto ukrył system/kody odpalania pocisków w piwnicy - trzeba je będzie zdobyć, ale po kolei.
Zaczynasz w miejscu, w którym skończyłeś poprzednią misję. Powinieneś zobaczyć ukryte, drewniane drzwi, z których masz skorzystać (2) . Idź na górę. Zerknij przez dziurkę od klucza albo popatrz na mapę i, gdy strażnik będzie odwrócony, wejdź do pomieszczenia. Uważaj, żeby nie chodzić po drewnianej podłodze, gdyż ta robi za dużo hałasu - do poruszania się używaj tylko desek. Kiedy nadarzy się okazja możesz pozbyć się strażnika i zabrać jego rzeczy (3) . Dwóch kolejnych jest przy laserowym wejściu, ale powinni spoglądać w inną stronę. Zejdź po schodach na dół (4) , a zaraz obok nich będą kolejne drzwi.
pic. 5 | pic. 6 |
Uważaj na wartownika patrolującego teren (na końcu korytarza), a kiedy nadarzy się okazja to podejdź do półki i zabierz kartę (5) . Otworzy ona większość laserowych przejść. Wróć do przejścia i pozbądź się strażników (ukryj ciała), a następnie otwórz przejście (6) . Idź po schodach na górę.
pic. 7 | pic. 8 |
Idź do kolejnych (7) , ale uważaj, gdyż na górze czai się jeden ninja. Jak będziesz na kolejnym piętrze, to nie zastanawiaj się zbyt długo, tylko idź dalej - nic tu po tobie. Teraz powinieneś znaleźć w pomieszczeniu "niewinną" panią z poprzedniej części gry (8) . Po miłej rozmowie (rozpozna Hitmana jak gdyby nigdy nic) otrzymasz kartę dostępu do drzwi powyżej i prośbę o zabranie w drodze powrotnej. Nie musisz tego robić, gdyż nie ma to żadnego wpływu na grę - sam zadecydujesz, co zrobić. Ewentualnie, zamiast rozmowy możesz załatwić panią w kimonie - ona też będzie miała kartę dostępu.
pic. 9 | pic. 10 |
Idź po schodach na górę. Pokój aż roi się od strażników (9) , jednak można spróbować wybawiać ich jeden za drugim. Nawet jeśli pozbędziesz się wszystkich z pomieszczenia, to czeka cię jeszcze kilku po drugiej stronie - lepiej przygotować sobie drogę ucieczki. Teraz wejdź na ostatnie piętro. Hayamoto albo siedzi przy stoliku, albo stoi przy oknie (10) . Jak go zabijesz to pokój wypełni się strażnikami. Najlepiej szybko zabierz kartę dostępu do podziemia (11) , którą miał Hayamoto i wiej. Chyba, że wolisz rozwiązanie siłowe (nie polecam, gdyż przeciwnicy nieźle potrafią władać mieczem).
pic. 12 | pic. 13 |
pic. 14 | pic. 15 |
Wracaj tą samą drogą (12) , którą przyszedłeś i kieruj się do piwnicy (13) . Teraz do drzwi po lewej (14) . Znajdziesz laserowe przejście, które wyłącza karta Hayamoto. System do pocisków znajdziesz pośrodku pomieszczenia, blisko prawej ściany (15) . Udaj się tajnym przejściem na dół, do miejsca, w którym zaczynałeś poziom i biegnij do śmigłowca (16) . Strażników na zewnątrz możesz zignorować - nie powinni wyrządzić ci większej krzywdy.
Hitman to wytrawny pilot, dlatego chwilę po starcie misja zostanie zakończona (17) .