[Misja 13] Murder At the Bazaar | Hitman 2 Silent Assassin poradnik Hitman 2: Silent Assassin
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Cele misji:
- zlikwiduj porucznika Ahmeda Zahira;
- zdobądź mapę z zaznaczonym położeniem głowic bojowych;
- zlikwiduj pułkownika Mohammada Amina;
- zabierz klucz pułkownikowi;
Jeżeli nie chcesz przejść tej misji "po cichu", to poczekaj w miejscu rozpoczęcia scenariusza, a pułkownik powinien pojawić się mniej więcej na wprost od ciebie. Najważniejsze jest to, żeby nie dotarł do bramy, gdyż zadanie nie zostanie zaliczone.
pic. 1 | pic. 2 |
pic. 3 | pic. 4 |
Hitman dociera na miejsce autobusem (1) . Biegnij od razu w lewą stronę (2) , aż dojdziesz do takiego przejścia (3) . Będziesz teraz za domem pułkownika - musisz się spieszyć, gdyż niedługo podejdzie tutaj dwóch strażników. Jeżeli są już na tyłach budynku, to poczekaj do następnej okazji. Otwórz zamek (4) i skradając się wejdź do środka.
Teraz musisz uważać. Porucznik albo śpi, albo spogląda w stronę schodów. Jeżeli trafiłeś na pierwszą opcję to masz szczęście i bardzo łatwo możesz go podejść. Jeżeli porucznik nie śpi, to wchodź po schodach trzymając się blisko lewej strony. W razie wątpliwości spoglądaj w stronę przeciwnika - jeśli nie będziesz widział jego twarzy, to znaczy, że również on nie zauważył twojej obecności. Wchodź powoli, nie spiesząc się. Wreszcie powinno udać ci się go zlikwidować. Zabierz mapę i przebierz się w jego mundur (5) - to załatwi pierwszą połowę zadania.
pic. 6 | pic. 7 |
W mundurze porucznika strażnicy raczej nie będą zwracać na ciebie większej uwagi, a w razie czego pozbądź się jednego żołnierza i zabierz mu jego rzeczy. Wyjdź tą samą drogą, którą dostałeś się do środka i kieruj się do budynku w pobliżu bramy. Możesz wejść drzwiami (ryzykowne) albo skorzystać z drabiny na tyłach (6) . W środku powinieneś znaleźć snajperkę (7) .
pic. 8 | pic. 9 |
Znajdź i kieruj się do budynku w pobliżu bazaru (8) . Wejdź na górę po drabinie, a później po schodach (9) . Dojdziesz do okna, dlatego przykucnij i czekaj na cel (10) . Po chwili pułkownik, wraz z ochroniarzem, pojawią się w zasięgu strzału. Zrób co trzeba, jednocześnie uważając, żeby nikt nie skojarzył ciebie ze śmiercią oficera. Jeżeli nie możesz znaleźć odpowiedniej pozycji do oddania celnego strzału, to przełącz grę w tryb FPP.
pic. 11 | pic. 12 |
Kiedy wrzawa związana ze śmiercią pułkownika opadnie, kieruj się do tunelu. Pasek informujący o niebezpieczeństwie będzie podkręcony na maksa, jednak powinno udać ci się podejść do oficera i zabrać mu klucz oraz rewolwer (to jest opcjonalne). W przypadku wzmożonej ilości patroli możesz również wykorzystać wnęki w bazarze, aby schować się za skrzyniami (11) . Wyjdź na zewnątrz i idź się w stronę drewnianych drzwi (12) , a kiedy będziesz w pobliżu misja dobiegnie końca.