[Misja 18] Terminal Hospitality | Hitman 2 Silent Assassin poradnik Hitman 2: Silent Assassin
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Cele misji:
- zlikwiduj lidera kultu;
- wydostań się z wyspy;
Zadanie jest bardzo długie, a mapa rozległa, dlatego zdam się tutaj na twoją orientację w terenie - powinieneś już być w tym wyćwiczony. W scenariuszu znajdziesz również wiele rzeczy, z których NIE OPŁACA się korzystać (np. broń w świątyni). Postaram się podać sposób możliwie jak najcichszego załatwienie przywódcy kultu.
pic. 1 | pic. 2 |
pic. 3 | pic. 4 |
Zaczynasz za skałą. Poczekaj aż strażnik na łodzi zacznie patrolować drugą stronę i biegnij po schodach na górę. Przykucnij i poczekaj (1) , aż wartownik w środku odejdzie. Biegnij teraz za skały. Tam znajdziesz przejście, zaś nim dojdziesz na tyły świątyni. Uważając na strażników, skradaj się w kierunku ubrania (2) , a później się przebierz. Wejdź pod górę i poczekaj, aż kolejny ochroniarz zrobi rundkę naokoło (3) . Biegnij teraz do wejścia prowadzonego przez okno (4) , a będziesz w środku budynku.
pic. 5 | pic. 6 |
Otwórz zamek i wyjdź na zewnątrz (5) . Szczególnie zwróć uwagę na to, żeby nie podchodzić za blisko pielęgniarek, gdyż są bardzo podejrzliwe i bardzo szybko mogą wydać twoje działania. Kieruj się do schodów wewnątrz budynku (pierwsze schody "kołowe", po prawej). Dochodzi się do nich takim korytarzem (6) .
pic. 7 | pic. 8 |
pic. 9 | pic. 10 |
Wejdź na samą górę. Jest tutaj trochę wartowników, jednak spróbuj unikać ich na tyle, aby znaleźć się (niezauważonym) w tym miejscu (7) . Poczekaj aż strażnik w pobliżu schodów (widoczny na ostatnim screenie) odejdzie i przyczaj się na kolejnych (8) . Jedna z pielęgniarek pracuje w pokoju na dole - co jakiś czas wychodzi jednak, żeby się odświeżyć. Biegnij wtedy do biura i otwórz zamek prowadzący na zaplecze. Znajdziesz pudełko (9) , a w nim klucz i noktowizor. Za następnymi drzwiami jest ubranie doktora (10) . Już wiesz, co z nim zrobić :)
Przyczaj się przy drzwiach prowadzących do pokoju, gdzie pracuje pielęgniarka (11) . Kiedy pójdzie się przewietrzyć na balkon, to wyjdź śmiało i kieruj się do windy. Staraj się unikać strażników, jednak nie powinni oni reagować na twoje poczynania. Zjedź teraz do piwnicy.
pic. 12 | pic. 13 |
pic. 14 | pic. 15 |
Po wyjściu z windy skręć w lewo i idź w kierunku pokojów z zaznaczonym wykrzyknikiem (12) . Postaraj się "nie wpaść" na żadnego z wartowników. Kiedy nadarzy się okazja, podejdź do drzwi i otwórz zamek. Wejdź do środka, a następnie zabierz skalpel leżący na biurku (13) . W razie czego jest również inne biuro z takim samym oprzyrządowaniem (14) . Udaj się do pomieszczenie z generatorem i wyłącz zasilanie (15) . Nałóż noktowizor i idź spokojnie w stronę sal operacyjnych.
pic. 16 | pic. 17 |
Strażnicy będą przerażeni, dlatego możesz śmiało przejść koło nich (16) - jest tak ciemno, że nawet nie zwrócą uwagi (chociaż, dla bezpieczeństwa, praktykowałem skradanie się). W jednej z sal powinieneś znaleźć lidera kultu (ogolony na łyso w razie czego). Podejdź do niego i wykonaj zabójcze cięcie (17) . Ochrona może wreszcie włączyć awaryjne zasilanie, dlatego pośpiesz się. Strażnicy mogą pojawić się również w sali operacyjnej, ale w ciemnościach nic nie zauważą. Wyjdź z piwnicy korzystając ze schodów położonych na zachodzie (patrz na kompas).
pic. 18 | pic. 19 |
Wyjdziesz na plaży, w pobliżu okna, którym dostałeś się do środka. Przejście zostało niestety zablokowane, dlatego idź przez główny plac (uważając na strażników!) (18) . Teraz schodami na dół - możesz tam trafić na agenta, ale zignoruj jego obecność i biegnij do swojej łodzi. Chwilę później, opuścisz teren wyspy (19) .