Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 4 | Kampania 5 poradnik Heroes of Might & Magic V

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Zadania - Misja 4 - Kampania 5 - Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry

Zadania:

Znaleźć Tieru.

Zebrać artefakty.

Findan musi przeżyć.

Tutaj czas liczy się o tyle, że wraz z jego upływem wzrasta ilość potworów, które strzegą artefaktów i innych użytecznych obiektów, ale nie liczebność armii czerwonego gracza, którego na końcu będzie trzeba pokonać.

Iść na północ wyspy i zejść do podziemi. Tu na rozwidleniu dróg skierować się na południe do wyjścia. Na północy wyspy, na którą się trafia, są punkty rekrutacji. Wrócić do podziemia i iść żółtą drogą do kolejnego wyjścia. Na tej wyspie jest kuźnia, punkt rekrutacji i podnoszenia kwalifikacji jednostek. W podziemiu skręcić w korytarz koło wylotu teleportu. Uwaga: tu jest ciemno i łatwo przeoczyć przejście. Iść na północny zachód do wyjścia. Na wyspie iść w kierunku wschodnim. Pokonać kolejno trzy stojące na drodze grupy Demonów, by zdobyć pierwszy wymagany artefakt (A) , Pendant of Mastery.

Wrócić do podziemnego korytarza i iść nim dalej na kolejną wyspę - Misja 4 - Kampania 5 - Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry

Wrócić do podziemnego korytarza i iść nim dalej na kolejną wyspę. Do Smoków strzegących drugiego artefaktu (A) , Unicorn Horn Bow, prowadzi droga od południa.

Teleport ułatwia powrót. - Misja 4 - Kampania 5 - Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry
Teleport ułatwia powrót.

Wrócić do podziemi i iść żółtą drogą do następnego wyjścia. Na południu wyspy, na którą się trafia, jest kolejne zejście w dół. Zmierzać prosto na południe na następną wyspę. Na północy tego lądu jest duży punkt rekrutacji. W podziemiach kierować się na zachód i wyjść na powierzchnię. Tutaj na południowy wschód od wejścia Smoki strzegą trzeciego artefaktu (A) , Ring of Vitality. Iść na zachód do zejścia. Na kolejnej wyspie znowu na północ i z powrotem do podziemia. Ostatni artefakt (A) jest zaraz za wejściem. Stąd jedyną drogą zmierzać do wyjścia. Dotarcie na powierzchnię jest zaliczeniem zadania odnalezienia Tieru (1) . Przyłączyć Unicorny stojące na drodze.

Zadanie:

Zapewnij Tieru bezpieczeństwo.

Tego zadania nie da się wypełnić i "gra to rozumie". (Jeśli ktoś rozwinął bohatera w ten sposób, że dysponuje on umiejętnością teleportowania się, niech spróbuje ją wykorzystać do zagrodzenia drogi wrogom. Tak czy inaczej, pokonanie obu czerwonych oddziałów kończy misję sukcesem.) Zaatakować oddziały czerwonych stojące przy drodze, na plaży. Jeden z nich nieuchronnie biegnie do Tieru i zabija go. Drugi, który zostaje na miejscu, należy pokonać, a potem pogadać z duchem Tieru.

Zadanie:

Odkryć, dlaczego Tieru został zaatakowany.

Wsiąść na łódkę czerwonych i płynąć na południowy wschód, by pokonać drugi czerwony oddział (2) .