Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 4 | Kampania 2 poradnik Heroes of Might & Magic V

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Zadania - Misja 4 - Kampania 2 - Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry

Zadania:

Zająć miasto Erewel.

Agrael musi przeżyć.

Iść jedyną drogą, na rozstaju wybrać kierunek w prawo.

Zadanie:

Zająć miasto Ur-Nebyrazias.

Zdobyć miasto Hallin (1) . Nie można w nim zbudować karczmy, więc warto odwiedzić karczmę stojącą na północ od miasta (2) . Wynająć elfiego bohatera i pomóc mu się rozwinąć. Dać mu armię z Hallin i polecić rekrutowanie Hunterów z czterech punktów rozsianych po okolicy (R) .

Karczma jest początkowo jedynym źródłem bohaterów. - Misja 4 - Kampania 2 - Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry
Karczma jest początkowo jedynym źródłem bohaterów.

Tymczasem Agrael powinien zejść do podziemia (3) i pokonawszy po drodze strażników zająć miasto Ur-Nebyrazias, co powoduje wyeliminowanie pomarańczowego gracza. W podziemiach, na północ od miasta porozmawiać ze smokami strzegącymi przejścia (4) .

Zadanie - Misja 4 - Kampania 2 - Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry

Zadanie:

Przyprowadzić smokom 100 Hunterów lub Master Hunterów.

Smoki otworzą przejście, gdy przyprowadzi się im Hunterów. Należy wziąć ich ze sobą więcej: 120 - 130, bo codziennie kilku znika po drodze.

Iść do wyjścia na powierzchnię (5) , a na górze w prawo, do miasta Erewel. Strzeże go silny oddział. Można zastosować następującą taktykę: wysłać przodem bohatera posiłkowego z elfią armią, by nieco zdziesiątkował oddziały wroga, a zaraz potem przystąpić z demonicznym oddziałem Agraela i dorżnąć obrońców.