Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 3 | Kampania 5 Sprawa życia i śmierci | Heroes IV The Gathering Storm poradnik Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm

Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2024

Kampania 5. Misja 3

Cel: odnaleźć drogę do Płaszcza Ciemności - Misja 3 | Kampania 5 Sprawa życia i śmierci | Heroes IV The Gathering Storm - Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm - poradnik do gry

Cel: odnaleźć drogę do Płaszcza Ciemności

Natychmiast zajmij miasto (1) . Zaczekaj z gromadzeniem surowców, od razu idź do promu (2) , który jest jedynym dostępnym przejściem. Przez bramy na zachodzie i północnym zachodzie wolno przechodzić tylko twoim wrogom.

Zdobądź miasto (3) i punkty rekrutacji Duchów tuż ponad nim. Potrzebujesz dochodów z trzech miast by zgromadzić bardzo silną armię Życia. Teraz możesz wrócić i pozajmować budynki przy swoim pierwszym mieście. Obsadzaj grody załogą i fortyfikuj je.

Gdy masz już potężną armię i wszystkie miasta są dobrze strzeżone, skieruj się na północ, a potem na zachód wzdłuż krawędzi mapy. Jeśli potrzebujesz 3000 złota i 10 siarki - odwiedź punkt misji (4) , gdzie otrzymasz je w zamian za 50 Orków.

By odwiedzić niebieski namiot strażnika (5) należy ofiarować przy bramie 8 Żywiołaków Ziemi. Znajdziesz je w pieczarze (6) .

Idź na południowy - zachód do strażnicy (7) po drodze zajmując punkt rekrutacji Wampirów i stawiając przy nim niewielki oddział dla bezpieczeństwa. Strażnik pozwoli ci odwiedzić czerwony namiot klucznika, jeśli przyniesiesz mu Tarczę Życia.

Wróć po Wampiry, potrzebujesz 12 sztuk. Gdy je uzyskasz, udaj się do groty (8) , gdzie Lisz otworzy drogę do Tarczy (w tej samej jaskini) w zamian za Wampiry.

Punkt misji (9) oferuje 9000 złota za 50 Zombie.

Po odwiedzeniu obu namiotów droga (10) do Płaszcza Ciemności stoi otworem. Po przekroczeniu bram przyjdzie już tylko zmierzyć się z neutralnym oddziałem sił Śmierci, ale pozbawionym dowódcy. Idź do końca ścieżki.