Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 2 | Kampania 4 Mocniejszy górą | Heroes IV The Gathering Storm poradnik Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm

Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2024

Kampania 4. Misja 2

Cel: Pokonać Carsasa Blacksworda by zdobyć napierśnik Tygrysiej Zbroi - Misja 2 | Kampania 4 Mocniejszy górą | Heroes IV The Gathering Storm - Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm - poradnik do gry

Cel: Pokonać Carsasa Blacksworda by zdobyć napierśnik Tygrysiej Zbroi

Nie rozwijaj miast, prócz tego, w którym zaczynasz grę, ponieważ pozostałe za chwilę utracisz!

Odwiedź czerwony namiot klucznika (1) , by móc opuścić tę część podziemi. W punkcie misji (2) możesz otrzymać 9000 złota za 55 Szkieletów.

Odzyskaj kolejno miasta, które utraciłeś. Będzie ciężko, trzeba działać cierpliwie, krok po kroku i bezustannie strzec twierdz, które są już w twoim posiadaniu.

Odwiedź niebieski namiot klucznika (3) , co usprawni poruszanie się po podziemiu.

W punkcie misji (4) możesz dostać 4000 złota w zamian za 25 Zombie.

Teleport (5) prowadzi w kierunku wyjścia na powierzchnię. Ujrzysz wreszcie słońce, gdy przejdziesz przez tunel (6) .

Na powierzchni zostało jeszcze ostatnie miasto do odzyskania - Misja 2 | Kampania 4 Mocniejszy górą | Heroes IV The Gathering Storm - Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm - poradnik do gry

Na powierzchni zostało jeszcze ostatnie miasto do odzyskania. Gdy obsadzisz je załogą, idź na północ do teleportu (7) . Dostaniesz się nim do miasta, w którym należy wybudować okręt.

Wraz z armią płyń na południowy zachód i wyląduj obok seledynowego namiotu klucznika (8) , którzy rzecz jasna należy odwiedzić. Ułatwi to transport posiłków.

Podążaj na północ. Do kryjówki Blacksworda (9) może wejść tylko Doggwogle ze swoją armią.