Rozdziały: Prolog - Sklep Hassana | Trofea Heavy Rain Heavy Rain poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Na tej stronie poradnika trofeowego do gry Heavy Rain znajdziesz omówienia wszystkich trofeów możliwych do odblokowania w początkowych rozdziałach gry, a konkretnie od etapu Prologue (Prologue) do etapu Sklep Hassana (Hassan's Shop) włącznie.
- Wszystkiego najlepszego (Happy Birthday)
- Interaktywny dramat (Interactive Drama)
- Dobry Ojciec (Good Father)
- Rycerz na białym koniu (White Knight)
- Detektyw (Private Eye)
- Śledczy FBI (FBI Investigator)
- Dobrzy kumple (Good Friends)
- Dobra pamięć (Got To Remember!)
- Negocjator (Negotiator)
Wszystkiego najlepszego (Happy Birthday)
Rozdział: Prolog Opis: Po wzięciu prysznica i ubraniu się, zejdź na dół. Wybierz pracę i przejdź do pracowni. Usiądź i rysuj według wskazówek, wybierając po kolei przybory z lewej strony. Gra będzie podpowiadać Ci, jakie ruchy masz wykonywać. | |
Kiedy wróci rodzina, żona poprosi Cię o nakrycie do stołu. Weź talerze z szafki, na której leżą prezenty i rozłóż talerze na stole (musisz wykonywać powolne ruchy i być ostrożnym, nie rozbij żadnego talerza!). | |
Następnie wyjdź do ogrodu i pobaw się z dzieciakami. Zrób helikopter z Jasonem, weź Shauna na barana, a na koniec powalcz w Jasonem na miecze (nie ma znaczenia, czy wygrasz, czy przegrasz). |
Interaktywny dramat (Interactive Drama)
Rozdział: Prolog Opis: To Trofeum dostaniesz automatycznie, po skończeniu rozdziału Prolog. |
Dobry Ojciec (Good Father)
Rozdział: Ojciec i syn Opis: Po dotarciu do domu, kiedy Shaun zacznie oglądać telewizję, udaj się do kuchni i zerknij na tabliczkę. | |
Wybieraj aktywności do robienia z Shaunem według planu w kuchni. Na jednej ze ścian jest zegar - zerkaj na niego żeby poprawnei dopasowywać godziny kolejnych obowiązków. Na początek więc zapytaj go, czy chce coś zjeść, po czym przynieś mu przekąskę z kuchni. | |
Kiedy na zegarze minie już 6:00, każ Shaunowi odrobić lekcje. Usiądź przy nim i poczekaj, aż skończy. | |
Okaże się też, że jest trochę przeziębiony. Idź na górę, do łazienki, weź dla niego tabletkę i daj mu ją. | |
Teraz czas na obiad (poczekaj do 7:00). W kuchni w lodówce znajdziesz pizzę i gotowe danie do odgrzania. Wybierz to drugie i podgrzej w mikrofali. Poczekaj, aż Shaun zje (potrwa to chwilę). | |
Kiedy zegar wybije 8:00, wygoń Shauna do spania. Kiedy pójdzie się myć na górę, Ty wejdź jeszcze do pomieszczenia za kuchnią i weź dla niego misia. Idź na górę, poczekaj, aż Shaun się położy, daj mu misia i generalnie ułóż do snu. |
Rycerz na białym koniu (White Knight)
Rozdział: Melina Opis: Kiedy wyjdziesz od Lauren po pierwszej rozmowie, dostaniesz ataku astmy. W czasie, kiedy będziesz się inhalować, do jej pokoju wtargnie natarczywy klient. Wejdź na nim. | |
Będziesz musiał z nim walczyć. Jest to seria QTE. Możesz pomylić się kilka razy, jednak nie za dużo. Zmuś bandziora do ucieczki. Jeśli masz problemy z tym trofeum, to obniż poziom trudności gry, dzięki czemu sekwencja QTE stanie się łatwiejsza. |
Detektyw (Private Eye)
Rozdział: Melina Opis: Tak poprowadź rozmowę z Lauren, żeby zaczęła mówić o swoim synu. Wybieraj po kolei opcje: Współczuj (Compassion), Przekonaj (Convince), Oszukaj (Trick), w tej kolejności. To skłoni ją do mówienia. Nie wybieraj opcji "kup", to przekreśli Twoje szanse na zdobycie trofeum. |
Śledczy FBI (FBI Investigator)
Rozdział: Miejsce zbrodni Opis: Znajdź i przebadaj wszystkie ważne ślady na miejscu zbrodni. Najpierw użyj okularów IWO (ARI) w okolicach namiotu (bliżej torów), przy krzakach - znajdziesz tam ślady pyłków orchidei. | |
Wejdź teraz do namiotu i przebadaj dokładnie zwłoki (za pomocą lewego analoga możesz patrzeć na różne części ciała). | |
Zbadaj skarpę w miejscu, gdzie kończy się płot (powinieneś znaleźć ślady krwi) i wejdź na górę. | |
Znajdź tutaj dalszą krew i ślady opon przy drodze. Kiedy Norman stwierdzi, że to chyba już wszystko i może wracać, posłuchaj go. |
Dobrzy kumple (Good Friends)
Rozdział: Park Opis: Musisz wymyślić Shaunowi zabawy. Masz do wyboru huśtawkę, równoważnię, karuzelę oraz bumerang, który Shaun ma w plecaku. Wybierz dwie dowolne zabawy i poprawnie je zalicz. Jeżeli przy jakiejś popełnisz błędy to wybierz inną zabawę lub powtórz rozdział. | |
W międzyczasie kup też Shaunowi cukierki. Nieważne, że tych akurat nie lubi, chodzi w tym momencie o gest. |
Dobra pamięć (Got To Remember!)
Rozdział: Witaj, Norman! Opis: Odpowiedz poprawnie na pytania o okoliczności zaginięcia Shauna. Shaun miał beżową kurtkę (Beige), zielone spodnie (Green), a do parku weszliście o 16:15. |
Negocjator (Negotiator)
Rozdział: Sklep Hassana Opis: Kiedy bandzior zaatakuje sklep Hassana, wyjdź tak, żeby Cię zauważył. | |
Teraz musisz z nim pogadać tak, żeby sobie poszedł. Wybieraj kolejno opcje zachowania Miły (Nice), Pomoc (Help), Spokój (Calm), Rozsądek (Reason) oraz Imię (Name). |