Heavy Rain - opis przejścia, wszystkie 17 zakończeń - poradnik do gry | Opis przejścia Heavy Rain poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 17 czerwca 2019
W tej części nieoficjalnego poradnika do gry Heavy Rain znajdziesz kompletny opis przejścia gry. W trakcie przechodzenia gry zalicza się kilkadziesiąt różnych rozdziałów (scen) i każdy z nich rozłożyliśmy na czynniki pierwsze. Dowiesz się o ważnych decyzjach i ich konsekwencjach, a także o czynnościach powiązanych z odblokowywaniem trofeów. W przypadku szczególnie istotnych rozdziałów, od których zależy jak potoczy się dalsza gra, omówione zostały wszystkie możliwe warianty przebiegu sceny.
W osobnej części naszej solucji znalazły się strony na temat wszystkich dostępnych zakończeń oraz wszystkich epilogów. Opis każdego zakończenia i epilogu uwzględnia oczywiście czynności i wybory wymagane do ich odblokowania.
Oznaczenia kolorystyczne w poradniku
W celu zapewnienia większej przejrzystości opisu przejścia zastosowaliśmy następujące style i oznaczenia kolorystyczne:
- Pogrubienie - oznacza zalecane czynności, które należy wykonać oraz elementy, na które warto/należy zwrócić uwagę;
- Brązowy - oznacza czynności szczególnie ważne dla przebiegu i zakończenia danej sceny, fabuły;
- Pomarańczowy - szukaj tego koloru, by odnaleźć informacje na temat powiązanego z daną sceną trofeum;
- Zielony - odnosi się do scen, na które wpływ ma akcja gracza opisywana w konkretnym miejscu poradnika;
- Niebieski - oznacza odniesienia do konkretnych epilogów,
Jeśli w tekście pojawia się kolor zielony lub niebieski, najlepiej po prostu sprawdź daną scenę/epilog w celu uzyskania większej ilości informacji;
Co to jest QTE i o co w tym chodzi?
W tekście poradnika wielokrotnie pojawia się skrót QTE - chodzi tu o quick time eventy. Musisz wciskać pokazujące się na ekranie przyciski LUB wychylać odpowiednio gałki analogowe LUB poruszać całym padem w oparciu o jego czujniki żyroskopowe reagujące na ruch.
Wszystko to wymaga refleksu, ale po odpowiednim treningu jest jak najbardziej do opanowania. Wybór poziomu trudności zmienia skomplikowanie tych elementów i nie wpływa na dialogi, fabułę itp. Poziom trudności można zmienić w dowolnym momencie gry.