Melina (Sleazy Place) | Opis przejścia Heavy Rain Heavy Rain poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Na tej stronie poradnika do Heavy Rain zamieściliśmy opis przejścia sceny Melina (Sleazy Place). To pierwszy etap, w którym przejmiesz kontrolę nad zupełnie nową postacią - Scottem Shelbym. Poziom zakłada odwiedzenie mieszkania Lauren, w którym Scotta czeka między innymi bójka.
Poznasz się teraz ze Scottem, drugim z czwórki bohaterów. To prywatny detektyw, który bada sprawę tajemniczego zabójcy. Wejdź do budynku i pogadaj z recepcjonistą. Parę dolców przypomni mu, gdzie jest kobieta, której szukasz. Wejdź na górę i przejdź korytarz do ostatniego pokoju po lewej stronie. Zapukaj, złap drzwi, zanim kobieta je zamknie (QTE) lub spróbuj jeszcze raz zapukać.
Rzuć kasę na stół i podejdź do niewiasty. Teraz będziesz musiał z nią pogadać. Najlepszy sposób, to wybierać opcje: Współczuj (Compassion), Przekonaj (Convince), Oszukaj (Trick), w tej kolejności. Zdecydowanie unikaj opcji Kup (Buy) - zostałbyś przedwcześnie wyproszony z mieszkania. Po wykonaniu wskazanej sekwencji dialogowej, która doprowadzi do tego, że Lauren zacznie opowiadać o swoim synu, odblokujesz trofeum: Detekyw (Private Eye). Teraz skieruj się do wyjścia, zostaw na stole wizytówkę.
Dostaniesz nagłego ataku astmy. Użyj inhalatora. Oczywiście będzie w ostatniej kieszeni. W międzyczasie jakiś trep wprosi się do pokoju Lauren. Podejdź i grzecznie zapukaj. Użyj następnie buta na drzwiach. Wywiąże się walka.
Alternatywnie możesz zignorować zbira, który pojawił się w mieszkaniu Lauren i od razu opuścić tę lokację. Nie jest to jednak wskazany wariant zachowania.
Pierwsza prawdziwa walka w grze, jedna z kilkunastu. Jest do długa sekwencja QTE, w której staraj się wykonywać polecenia zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie.
Walka może mieć dwa zakończenia:
- Scott wygra walkę i drab ucieknie - w nagrodę za obronienie Lauren otrzymasz trofeum Rycerz na białym koniu (White Knight).
- Scott przegra walkę - stanie się tak, jeśli popełnisz więcej niż kilka błędów w trakcie walki.
Przegranie walki nie ma poważnych konsekwencji w dalszej części gry, ale przepadnie szansa zdobycia osiągnięcia. Możesz załadować poprzedni checkpoint i spróbować ponownie.