Interfejs | Informacje wstępne | Hatred poradnik Hatred Ostatnia aktualizacja: 23 października 2019 22 Następna Informacje wstępne Sterowanie Poprzednia Poradnik Hatred 1 – Informacje na temat aktualnie wykonywanego zadania głównego. 2 – Lista i informacje na temat wszystkich odblokowanych celów pobocznych. Cele są z początku ukryte, a pojawiają się wtedy, gry gracz zbliży się do miejsca, w którym się je wykonuje. 3 – Radar przedstawiający aktualną sytuację na mapie w niedalekiej odległości od gracza. Wyświetlane są na nim ikony prowadzące do zadań głównych i pobocznych, przeciwnicy, jak i porzucone elementy uzbrojenia. 4 – Aktualnie posiadane uzbrojenie. Liczby przy danych broniach oznaczają ilość amunicji (aktualnie załadowana / łączna ilość), a "kropki" przy granatach oznaczają ich ilość. 5 – Pasek zdrowia kierowanej przez gracza postaci. Gdy ten zostanie opróżniony, postać gracza umrze. Pasek dzieli się na dwie części - czerwoną, oznaczającą właściwe zdrowie i szarą, oznaczającą pancerz. Rozdział ten przedstawia interfejs podczas właściwej rozgrywki. Co ciekawe, tylko część elementów interfejsu jest stale widoczna, resztę podejrzeć można wciskając odpowiedni przycisk. Jak zwykle w tego typu grach, elementy interfejsu rozrzucone są po krawędziach ekranu, pozostawiając środek czystym, by gracz nie miał problemu w zorientowaniu się w sytuacji. Niemalże na środku ekranu [1] znaleźć można informacje dotyczącą aktualnie wykonywanego zadania głównego. Przy lewej krawędzi ekranu [2] znajduje się lista i informacje na temat wszystkich odblokowanych celów pobocznych. Pod wspomnianą listą [3] znajdziesz radar, który przedstawia aktualną sytuację na mapie, w niedalekiej odległości od gracza. Wzdłuż dolnej krawędzi ekranu [4] znajdziesz aktualnie posiadane uzbrojenie, a tuż pod tym [5] pasek zdrowia, połączony z paskiem pancerza kierowanej przez gracza postaci. Następna Informacje wstępne Sterowanie Poprzednia Poradnik Hatred