Misja 9- Zemsta goblina (2) | Opis przejścia Harry Potter i Insygnia Śmierci Harry Potter i Insygnia Śmierci - część 1 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
Po dotarciu do drugiego komina zaatakują Cię madzy. Załatw ich chowając się za osłonami i posiłkując miksturami. Nieco dalej, pomiędzy przejściem do ostatniego, trzeciego komina, ukryta jest kolejna znajdźka.
PROROK CODZIENNY #7: ukryty pomiędzy drugim a trzecim wielkim kominem w etapie "Magia to potęga". Dotrzesz tam mniej więcej w połowie poziomu. |
Pod trzecim kominem znów natkniemy się na zombie. Przebiegnij obok nich i skieruj się w stronę kolejnych zabudowań.
Tam czeka Cię sporo starć z dużą liczbą przeciwników. Podczas wymiany czarów, chowaj się za osłonami i koniecznie stosuj mikstury (w tym płyn wybuchający).
Wewnątrz wielkiej hali zaatakują Cię pająki. Czarodzieje będą dopiero na piętrze. Pozbądź się ich, zgarnij kolejny przedmiot i skieruj się schodami do wyjścia.
ŻONGLER #6: ukryty na piętrze wielkiej hali, do której dotrzesz wcześniej przechodząc pod trzema wielkimi kominami (miejsce wcześniej odwiedzone podczas etapu "Opuszczona stacja"). |
Po opuszczeniu budynku i wydostaniu się na zewnątrz szykuj się na kolejną serię starć. Na placu przed halą zaatakują Cię czarodzieje (w okolicy będą zasłony, z których można skorzystać).
Nieco dalej, gdzie wcześniej uwalniałeś pierwszego mugola (podczas etapu "Opuszczona stacja") zaatakują Cię dementorzy.
Załatwiając ich przejdź do bramy wyjściowej i przejdź ścieżką. W ten sposób natkniesz się na zaporę z kamieni. Aby ją zniszczyć, potrzebujesz ostatnie zaklęcie.
Zdobędziesz go wracając się do miejsca, gdzie przed momentem walczyłeś z dementorami (wcześniej pokonując kolejnych magów). Zlokalizowany jest tam zniszczony budynek - obejdź go i wejdź do jego wnętrza. Znajdziesz tam księgę. Podnosząc ją otrzymasz dostęp do ostatniego czaru.
CONFRINGO: najsilniejsze zaklęcie. Jego rzucanie wymaga chwili naładowania, ale zdecydowanie warto z niego korzystać. Trafiając przeciwnika, ten ginie na miejscu. Poza tym, jego działanie jest obszarowe, więc jeśli w grupie znajduje się więcej jak jeden przeciwnik, wszyscy zginą. Stosujemy na średni i daleki dystans.
Po powrocie do zapory z kamieni, niszczymy ją i kontynuujemy przygodę. W ten sposób docieramy do bijącej wierzby. Aby ominąć ją nie zostając trafionym, wystarczy zaatakować ją nowo zdobytym zaklęciem, wywołując w ten sposób jej atak. Gdy ten się zakończy, przebiegamy obok niej nim zdoła zareagować.
Zaatakowany tam zostaniesz również przez małe, niebieskie, uciążliwe stworki. Pamiętaj by wykończyć je przy wsparciu mikstury bahanocyd. A, i nie zapomnij o kolejnym przedmiocie.
POTTERWARTA #7: ukryta niemal na ścieżce, zaraz za ostatnią bijącą wierzbą podczas etapu "Zemsta goblina". Nieco dalej dochodzi do odejścia Rona w trakcie scenki przerywnikowej, poczym przechodzić będziesz obok tego miejsca po raz drugi. | |
Na końcu drogi znajdować się będzie mały mostek, pokonaj go by załączyła się scenka przerywnikowa. |
Po jej zakończeniu czeka Cię wycieczka z powrotem. Tym razem musisz dotrzeć do drugiego wielkiego komina. Tuż za bijącą wierzbą zaatakują Cie pająki, a nieco dalej magowie (tych na wzgórzach atakuj stosując zaklęcie confundus).
Po dotarciu na teren stacji przeciwników będzie nieco mniej, ale nadal będą się pojawiać i musisz być na nich gotów (wewnątrz wielkiej hali nikt Cię nie zaatakuje).
Sytuacja ulegnie jednak zmianie po jej opuszczeniu. Tu zaczają się przeciwnicy. Załatw ich i pobiegnij w kierunku kominów.
Po dotarciu do drugiego zagadaj do Hermiony i zakończ w ten sposób etap. |