Konfrontacje (5)- Porzucona podstacja | Opis przejścia Harry Potter i Insygnia Śmierci - część 1 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Konfrontacje (5): Porzucona podstacja
Jeśli wybór padnie na "Porzuconą stację", etap rozpoczniesz przed zrujnowaną elektrownią. Przejdź przez zardzewiałą bramę i skręć w lewo, w kierunku zbiornika.
Tuż za nim zaatakują Cię pierwsi oponenci. Nie będzie ich wielu. Dokonaj eksterminacji i uwolnij pierwszego z pięciu pojmanych. Dalsza droga prowadzić będzie w prawo, przez zniszczoną siatkę, w kierunku głównego budynku. Nim się jednak tam udasz, przejdź do miejsca tuż za odblokowanym człowiekiem.
SYMBOL INSYGNIÓW ŚMIERCI #1: do zebrania podczas konfrontacji "Opuszczona stacja", tuż za pierwszym wyswobodzonym człowiekiem. W niemal kompletnie zniszczonym budynku, pod ścianą z oknem. |
Przechodząc przez siatkę zaatakują Cię kolejni nieprzyjaciele. Tym razem będziesz jednak mógł skorzystać z pobliskich osłon.
W trakcie tego etapu natkniesz się również na nowe rodzaje mikstur: płyn wybuchowy, gaz duszący i Peruwiański Proszek Natychmiastowej Ciemności. Płyn wybuchowy po wyrzuceniu spowoduje eksplozję i natychmiast zabije trafionych oponentów, a dwie pozostałe buteleczki posiadają identyczne właściwości - uniemożliwiają podejmowanie jakichkolwiek akcji przeciwnikom.
Eliminując wszystkich przejdź w stronę budynku i wejdź do jego wnętrza od prawej strony, przez wyrwę w ścianie. Następnie skieruj się metalowymi schodami na kładkę.
Będąc na górze zastaniesz zaatakowany. Na początku przeciwnicy (spora ich liczba) pojawią się na dole i stamtąd prowadzić będą ostrzał. Nieco później zmaterializują się również na górze, obok Ciebie. Pamiętaj, że możesz korzystać z pobliskich osłony wykonanych z pionowych blach.
POTTERWARTA #2: do zdobycia podczas konfrontacji "Opuszczona stacja". Niedaleko drugiego człowieka, które należy wyswobodzić. W walizce na piętrze (metalowa kładka) w głównym budynku. |
Po wyeliminowaniu zagrożenia korzystamy ze schodów i schodzimy do miejsca, gdzie przed momentem grasowali wrogowie. Natkniesz się tam na człowieka, którego należy uwolnić. Gdy to uczynisz, wyjdź na zewnątrz i przygotuj się na kolejne starcie.
Przeciwników będzie tylko kilku, ale nie będziesz posiadał osłon, z których można by skorzystać (pamiętaj za to o możliwości użycia mikstur ofensywnych).
Dalsza droga prowadzi w prawo, w kierunku oddalonych kominów. W trakcie pokonywania ścieżki pomiędzy pagórkami, zaatakuje Cię kilku śmiałków.
Po dotarciu pod pierwszy komin, zmierzysz się z dementorami. Walka z nimi jest niezwykle łatwa, wystarczy bowiem wciskać przycisk R.
Zażegnawszy niebezpieczeństwo, podejdź do kolejnego więźnia i uwolnij go, by móc skierować się do następnych.
Ci znajdować się będą pod drugim, sąsiednim kominem. Przejdź tam omijając siatkę i przygotuj się na nieco większe starcie (w okolicy nie będzie osłon). Zabijając wszystkich będzie wstanie bez przeszkód wyswobodzić ostatnich dwóch mugoli będących w potrzebie i zakończyć w ten sposób etap.