Misja 9- Zemsta goblina (1) | Opis przejścia Harry Potter i Insygnia Śmierci Harry Potter i Insygnia Śmierci - część 1 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
Misja 9: Zemsta goblina
Przejmując kontrolę nad bohaterem skieruj się przed siebie, a po krótkiej scence podążaj za dwoma zbiegami.
Krocząc jedyną ścieżką trafisz do lasu, gdzie zaatakują Cię pająki. Nie lekceważ ich, bo w grupie potrafią być naprawdę silne. Zabijaj je przy pomocy drętwoty.
Dalsza droga prowadzić będzie przez naturalny tunel, również wypełniony pająkami. Tuż za nim pojawią się pierwsi magowie.
Idąc dalej dotrzesz na otwartą przestrzeń z opuszczonymi przyczepami mieszkalnymi. Zaatakuje Cię tam spora liczba przeciwników. Walcząc z nimi korzystaj z mikstur (rzucaj gaz duszący, by ich na moment unieruchomić) i zlokalizowanych nieopodal osłon.
Wchodząc pomiędzy pierwsze "domy" mieszkalne, otrzymasz możliwość zdobycia kolejnej znajdźki.
ŻONGLER #4: ukryty został w etapie "Zemsta goblina", tuż za pierwszymi, napotkanymi przyczepami mieszkalnymi. Walizka pilnowana będzie przez latające w okolicy niebieskie stworki. |
Aby móc kontynuować przygodę, będziesz musiał pozbyć się zasłony blokującej przejście. Aby tego dokonać, skorzystaj z nowego zaklęcia, które trafi w Twoje ręce na tym etapie rozgrywki - wingardium leviosa. Zaklęcie to pozwoli Ci przesunąć znajdujące się na przejściu obiekty.
WINGARDIUM LEVIOSA: zaklęcie dostępne od połowy gry, umożliwiające podnosić wybrane elementy otoczenia i używać je jako zasłony lub pocisków. Jego stosowanie jest bardzo niewygodne, a same przedmioty, ciśnięte w przeciwnika, są mało skuteczne. Do stosowania na średni dystans.
Po drugiej stronie zablokowanego przejścia czekać będą kolejni przeciwnicy (w sporej grupie). Pozbądź się ich i przejdź na ścieżkę za przyczepami.
W ten sposób dotrzesz do rzeki i bijących wierzb. Przechodząc koło nich, musisz przemieszczać się niezwykle szybko, by nie zostać uderzonym. Na szczęście trafienie nie zadaje sporych obrażeń (za moment, gdy otrzymasz dostęp do ostatniego zaklęcia, unikanie ciosów będzie znacznie łatwiejsze). Kontynuując drogę dotrzesz do kolejnego, ukrytego przedmiotu. | |
POTTERWARTA #6: ukryta w walizce koło kanału, podczas etapu "Zemsta goblina". Dotrzesz tam zaraz po tym jak miniesz rzekę z pierwszymi wierzbami bijącymi. |
Dalsza droga doprowadzi nas do opuszczonych zabudowań, wypełnionych niczym więcej, jak tylko przeciwnikami. Ci pojawiać się będą niemal przez cały czas.
Pierwszą walkę stoczysz przed wejściem do porośniętego budynku (uważaj na przeciwnika stojącego na balkonie).
W jego wnętrzu oponenci zaatakują Cię dopiero na piętrze. Pozbądź się ich i wyjdź na zewnątrz, poczym przejdź do budynku po przeciwnej stronie.
Tam, na parterze, czekać będą kolejni wrogowie. Zejdź do nich i pokonaj korzystając z okolicznych osłon. Następnie wyjdź przez wyrwę w ścianie. |
Na zewnątrz zaczają się kolejni źli magowie. Zwalcz ich skupiając się w pierwszej kolejności na przeciwniku stojącym na balkonie.
Dalsza droga prowadzi w dół wzniesienia, na którym się obecnie znajdujesz. Na dole znajdziesz nie tylko nowych przeciwników (tych oddalonych na wzgórzach atakuj stosując confundus, w ten sposób przez pewien czas będą po Twojej stronie).
ŻONGLER #5: znajdziesz go podczas etapu "Zemsta goblina". Po dotarciu do pierwszych dużych zabudowań, do których wnętrza będziesz wchodził, pokonaj je i wejdź na ścieżkę prowadzącą na dół wzniesienia. To tam ukryty został przedmiot. |
Przygodę kontynuujemy podążając wąską ścieżką pomiędzy wzniesieniami. W ten sposób docieramy do znajomego miejsca z wielkimi kominami. Pojawią się tam czarodzieje. Poczekaj aż odejdą, poczym odbij w prawo po kolejną znajdźkę.
PROROK CODZIENNY #6: ukryty podczas etapu "Zemsta goblina" w miejscu, gdzie dotrzesz do pierwszych wielkich kominów. Znajdziesz go po prawej stronie pod siatką, koło ścieżki gdzie pojawi się kilku czarodziejów, których jeśli nie zaatakujesz przespacerują się i znikną. |
Idąc w kierunku pierwszego komina natkniesz się na dwóch zwykłych magów. Pozbądź się ich bezceremonialnie. Wewnątrz wspomnianego komina natkniesz się po raz pierwszy na zombie. Nie będziesz mógł ich zabić, dlatego wystarczy, że szybko obok nich przebiegniesz. Jeśli zostaniesz pochwycony, szybko wciskaj przycisk E, aby się wyswobodzić.