The Covenant | Uzbrojenie poradnik Halo 2 - PC
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Plasma Pistol
• Pojemność: 100 (stopniowo się rozładowuje).
• Właściwości: Możliwość oddania specjalnego strzału, można nosić w drugiej ręce.
• Użyteczność: Działa dokładnie tak samo jak w części pierwszej Halo, choć tutaj jest dużo mniej użyteczny. Dobry przeciwko tarczom. Zaletą jest też fakt, że broni tego typu jest zwykle dookoła bardzo dużo, więc nie trzeba jej oszczędzać.
Plasma Rifle
• Pojemność: 100 (stopniowo się rozładowuje).
• Właściwości: Może być noszony w drugiej ręce.
• Użyteczność: Wysoka, podobnie jak w części pierwszej. Przegrzewa się po oddaniu dłuższej serii. Broń uniwersalna sprawdzająca się w większości sytuacji, choć przeciwko silniejszym wrogom trzeba zwykle użyć czegoś mocniejszego.
Needler
• Pojemność magazynka: 30 (maks. 120).
• Właściwości: Może być noszony w drugiej ręce.
• Użyteczność: Wysoka, choć ta broń nie należy akurat do moich ulubionych. Przydatna szczególnie przeciwko Brutes. Jest to broń uniwersalna i nadaje się też do eksterminacji Elites. Niestety, jest bezużyteczna przeciwko tarczom lub pojazdom. W kombinacji z drugim Needlerem może stanowić zabójcze połączenie wobec większości wrogów.
Fuel Rod Gun
• Pojemność magazynka: 5 (maks. 30).
• Właściwości: Zoom optyczny 2x.
• Użyteczność: Bardzo wysoka. Broń jest odpowiednikiem Rocket Launcher'a, ale w ma większą siłę rażenia i właściwie nadaje się do niszczenia wszystkiego i wszystkich z wyjątkiem szybszych pojazdów w rodzaju Ghost'a.
Brute Shot
• Pojemność magazynka: 4 (maks. 20).
• Właściwości: Naciskając B, możemy nim walczyć wręcz.
• Użyteczność: Wysoka i w późniejszych etapach zawsze wartą go mieć za pazuchą. W ekstremalnych sytuacjach można użyć go do walki wręcz. Przydatny do zdejmowania Brutes, choć trafienie w cel może sprawiać pewne trudności.
Carbine
• Pojemność magazynka: 18 (maks. 90).
• Właściwości: Zoom optyczny 2x.
• Użyteczność:W miarę przydatna, choć to zapewne kwestia gustu. Broń skuteczna w dystansie, może posłużyć do zdejmowania nawet silniejszych wrogów.
Beam Rifle
• Pojemność: 20 (stopniowo się rozładowuje).
• Właściwości: Zoom optyczny 10x, 5x.
• Użyteczność: Bardzo wysoka. Broń stanowi odpowiednik snajperki marines. Jest jednak częściej spotykana, a przez to bardziej śmiercionośna. Kilka celnych strzałów wykończy nawet najtwardszych delikwentów.
Energy Sword
• Pojemność: Zużywa się wraz z ilością uderzeń.
• Właściwości: Jedno uderzenie zwykle zabija.
• Użyteczność: Bardzo wysoka. Pomimo, że mieczem można atakować tylko z bliska, to jedno uderzenie wysyła do grobu większość nawet najsilniejszych wrogów. Idealny do zdejmowania sił zainfekowanych (The Flood). Jest za to zupełnie nieprzydatny przeciwko pojazdom.
Brute's Plasma Rifle
• Pojemność: 100 (stopniowo się rozładowuje).
• Właściwości: Zoom optyczny 2x.
• Użyteczność: Wysoka. Jest to ulepszona wersja Plasma Rifle, dość łatwa do znalezienia na późniejszych etapach. W kombinacji z drugą, taką samą bronią, stanowi potężną siłę. Przegrzewa się jednak szybciej niż jego słabszy odpowiednik. Broń uniwersalna i bardzo przydatna, choć przeciwko zainfekowanym (The Flood) może zawodzić.
Sentinel Beam
• Pojemność: Stopniowo się zużywa.
• Właściwości: brak.
• Użyteczność: Wysoka, ale tylko przeciwko siłom The Flood. Może okazać się wtedy niezawodna. Należy jednak używać z rozsądkiem, gdyż łatwo ulega przegrzaniu.
Plasma Granades
• Można mieć przy sobie maks. 4.
• Właściwości: brak.
• Użyteczność: Granaty obcych mają to do siebie, że przylepiają się zarówno do przeciwników, jak i do pojazdów. Trzeba więc dość celnie rzucić, by efekt był wystarczający. Znakomita broń przeciwko wszelkim pojazdom lub silniejszym wrogom.