ludzkość | Uzbrojenie poradnik Halo 2 - PC
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
MC6Pistol
• Pojemność magazynka: 12.
• Właściwości: Może być noszony w drugiej ręce.
• Użyteczność: Niewielka, choć trzymany w drugiej ręce może być przydatny, zwykle jednak do wyboru mamy dużo ciekawsze narzędzia eksterminacji.
Battle Rifle
• Pojemność magazynka: 36.
• Właściwości: Zoom optyczny 2x.
• Użyteczność: Średnia. Posiada zbliżenie optyczne, jednak słaba siła rażenia powoduje, ze silniejsi wrogowie zdążą dobiec i zrobić z nami porządek nim my oderwiemy oko od celownika. Polecana w przypadku braku innej alternatywy na polu bitwy.
Sub Machine Gun (SMG)
• Pojemność magazynka: 60.
• Właściwości: Może być noszony w drugiej ręce.
• Użyteczność:W przypadku słabszych wrogów zwykle średnia do wysokiej. Szczególnie skuteczna, gdy noszona w parze z drugim tego typu karabinem. Przeznaczona do stawiania ognia zaporowego przeciwko większej ilości nacierających wrogów. Zalecana ostrożność w stosowaniu, gdyż broń ma mały zasięg i nie nadaje się do walki z silniejszym przeciwnikiem. Przydatna, gdy zaatakuje Cię chmara drone'ów.
Shotgun
• Pojemność magazynka: 12.
• Właściwości: Brak.
• Użyteczność: Bardzo wysoka, ale tylko w niewielkiej odległości od wroga. Znakomita broń do usuwania silnych przeciwników. Używając należy jednak pamiętać o tym, że magazynek szybko się wyczerpuje, a załadowanie shotguna trwa bardzo długo. Amunicja do shotguna to towar deficytowy, więc zalecana jest oszczędność i nie marnotrawienie jej na wybijanie słabeuszy. Broń dostępna w poziomach, gdzie znajdują się siły zakażonych obcych (The Flood). Porzucana także przez niektórych Brutes.
Sniper Rifle
• Pojemność magazynka: 4 (maks. 16).
• Właściwości: Zoom optyczny 5x, 10x.
• Użyteczność: Bardzo wysoka, ale jak to snajperkami bywa, tylko do sprzątania na odległość. Znakomita broń przeciwko silnym i dużym przeciwnikom (Brutes w szczególności). Przydaje się też w niszczeniu z odległości większych hord Drone'ów (ale tylko do chwili nim te polecą w Twoim kierunku).
Rocket Launcher
• Pojemność magazynka: 2.
• Właściwości: Zoom optyczny 2x.
• Użyteczność: Wysoka, ale tylko w dystansie i raczej przeciwko pojazdom. Strzelanie do Elites jest zupełnie nieskuteczne. Może zrobić krzywdę większej grupie wrogów.
Granades
• Można mieć przy sobie maks. 4.
• Właściwości: brak.
• Użyteczność:Jak to w przypadku granatów zwykle bywa, bardzo wysoka. Można nimi ciskać tylko wtedy, gdy lewa ręka jest wolna, używając lewego spustu. Znakomite przeciwko wszelkiego typu wrogom, którzy ukrywają się za jakąkolwiek zasłoną lub też przeciwko ich większej grupie.