Gadżety i umiejętności | Gunpoint poradnik Gunpoint
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Gadżety
W Gunpoint wcielasz się w rolę szpiega, a jak wiadomo szpiedzy nie mogą obejść się bez szerokiego zasobu gadżetów. W grze jest kilka owych gadżetów którymi będziesz mógł, a często nawet musiał się posługiwać. Oto ich lista i właściwości:
Crosslink - używany do przekablowywania elektrycznych urządzeń. Przykładowo: możemy przekablować przełącznik światła tak, żeby otwierał wybrane drzwi.
Wirejack - używany do przekablowywania zabezpieczonych obwodów.
Dropshot - dzięki temu każde lądowanie po każdym skoku nie będzie wydawać żadnego dźwięku i tym samym nie zaalarmuje żadnych strażników.
Deathfluke - pozwala na uniknięcie niektórych strzałów wydanych przez przeciwników.
Hushcracker - bezdźwięczne rozbijanie szyb.
Prankspasm - elektroniczne pułapki które unieruchomiają przeciwników.
Longshot - umożliwa przekablowanie broni wrogów. Przykładowo: możemy połączyć pistolet wroga z panelem otwierającym drzwi dzięki czemu z pistoletu nie wystrzeli się żadna kula, a dane drzwi się otworzą.
Resolver - czyli po prostu pistolet. Uwaga! Po wystrzeleniu chociaż jednego pocisku będziesz miał trzydzieści sekund na przejście poziomu inaczej przy drzwiach wyjściowych pojawi się strażnik z karabinem, którego nie da się uniknąć.
Battery - bateria której ładunek potrzebny jest do używania niektórych gadżetów, np. Longshotu
Gatecrashers - za pomocą tego możemy przechodzić przez drzwi poprzez kopnięcie.
Umiejętności
W Gunpoint są 3 Umiejętności. Za każdą ukończoną misję gracz otrzymuje jeden punkt, który może wydać na którąś z nich.
Bullfrog Jump Strength - zwiększa szybkość i dystans skoku.
Bullfrog Charge-Up Time - daje możliwość naładowania większego skoku - im więcej dodanych punktów, tym szybciej ładuje się skok.
Power Capacity - czyli miejsca na baterię. Z każdym punktem dostajesz jedno miejsce.