#19 - Gessler - Come and fucking get me (Koniec) | Opis przejścia poradnik Gunpoint
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
#19 - Gessler: Come and fucking get me (Koniec)
Do rozpoczęcia tej misji wymagany jest zakup Gatecrashers.
Dzięki Gatecrashers możesz teraz otwierać drzwi kopnięciem. Drzwi odlatują dość daleko i mogą powalić przeciwników, więc pierwsze dwa piętra nie powinny być dla ciebie problemem. Po prostu przechodź przez drzwi powalając tym samym wszystkich Pro po drodze.
Połącz wykrywacz dźwięku z klapą znajdującą się na suficie trzeciego piętra. Aby aktywować wykrywacz dźwięku musisz wejść w zasięg kamery znajdującej się zaraz przy wejściu do klatki schodowej. Wyczekaj na moment, w którym Pro na piętrze wyżej będzie przechodził po klapie i wtedy wejdź w zasięg widoku kamery. Pro zleci na dół, a ty szybko wskocz przez otwartą klapę do góry i aktywuj żółty Circuit Box.
Włącz Crosslink Mode i połącz przełącznik światła znajdujący się w pokoju obok z zamkniętymi drzwiami po prawej, a te drzwi połącz z zamkniętymi drzwiami piętro niżej (1). Następnie czerwoną kamerę połącz z klapą przez którą przed chwilą wskoczyłeś (2). Teraz będziesz musiał być bardzo zwinny. Wejdź w zasięg czerwonej kamery aby otworzyć klapę i zeskocz nią z powrotem na dół. Biegnij do klatki schodowej i wejdź ponownie na piętro wyżej, wciśnij przełącznik który przed chwilą połączyłeś z drzwiami, wbiegnij do pokoju i ponownie otwórz klapę wbiegając w zasięg widoku czerwonej kamery. Zeskocz na dół jeszcze raz i wbiegnij do przed chwilą otwarego pokoju i aktywuj zielony Circuit Box.
Kolejnym krokiem będzie zhackowanie laptopa i aktywowanie fioletowego Circuit Boxa. Są one zamknięte wraz z Pro w jednym pokoju. Rozbij szybę w pokoju w którym się znajdujesz i wskocz ponownie do środka. Zaczep się ściany zaraz nad oknem i wespnij się pod okno pokoju do którego musisz się dostać. Jedynym sposobem na rozbicie szyby będzie wydanie strzału. Nie możesz tego zrobić w locie, więc będzie to musiał zrobić za ciebie Pro. Aby zwrócić jego uwagę, wykonaj skok do góry (tak jak na powyższym obrazku). Uwaga! Strzał może cię trafić, ale dzięki Deathfluke jest możliwość, że tak się nie stanie. Jeżeli jednak cię trafi, to możesz wczytać automatyczny zapis do kilku sekund przed skokiem. Pro rozbije szybę strzałem i po chwili zacznie krążyć po pokoju. Wróć do tej samej pozycji w której byłeś przed chwilą i poczekaj, aż Pro będzie odwrócony do ciebie plecami, wtedy wejdź do środka i wskocz mu na plecy. Zhackuj laptopa i aktywuj fioletowy Circuit Box.
Wróć na piętro niżej i otwórz sobie drzwi łącząc je z przełącznikiem światła (1). Następnie połącz zieloną kamerę z drzwiami na piętrze wyżej (2). Wejdź w jej zasięg widoku i użyj klatki schodowej aby dostać się na górę, po czym przejdź przez otwarte przed chwilą drzwi. Uczep się kawałka wystającego sufitu i wejdź na piętro wyżej. Wskocz na stojącego plecami do ciebie Pro i podążaj do windy.
Wjedź windą na piętro wyżej. Zauważysz trzech Pro krążących po całej długości piętra. Aby się ich pozbyć musisz poczekać aż cała trójka będzie ustawiona do ciebie plecami (tak jak przedstawione to zostało na powyższym obrazku), a następnie wyjdź z windy i zacznij wskakiwać na nich po kolei. Pamiętaj, że musisz być szybki. Jedno uderzenie pięścią w zupełności wystarcza, aby pozbawić ich przytomności. Gdy załatwisz już wszystkich, przejdź na lewą stronę piętra i aktywuj niebieski Circuit Box.
Zanim wrócisz do windy, wejdź w Crosslink Mode i połącz wykrywacz dźwięku z zamkniętymi drzwiami po lewej stronie. Następnie wejdź do windy i wjedź na to piętro. Drzwi po kilku sekundach zamkną się z powrotem, więc użyj skoku żeby zdążyć.
Jeżeli wybrałeś Rooke: The Killer to w tym momencie pojawi się przeciwnik, którego nie spotkasz przy Jackson: The Truth.
Zaatakuje cię gdy tylko wejdziesz na piętro wyżej. Nie ma żadnego sposoby na to by go uniknąć.
Przeciwnik ten wskoczy na ciebie i oboje wylecicie przez szybę. Na samym dole będziesz musiał go z siebie zdjąć. Możesz wybrać spomiędzy dwóch obcji: uderzając go w twarz pięściami (robisz to kilkakrotnie klikając LPM) lub strzelając w niego z pistoletu. Zalecana jest opcja pierwsza, ponieważ po oddanym strzale włączy się trzydziesto-sekundowy licznik, co może znacznie utrudnić ukończenie misji.
Wróc na samą górę gdy się go pozbędziesz. Został tylko jeden przeciwnik do pozbycia się. Wejdź w Crosslink Mode i odłącz zamknięte drzwi od małego przycisku znajdującego się przy biurku w pokoju obok. Teraz po prostu wbiegnij do środka, wyważając drzwi kopnięciem. Drzwi następnie powalą przeciwnika na ziemię. Wyskocz przez okno na dół i podążaj do wyjścia.
Gratulacje! Ukończyłeś grę Gunpoint.