Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

GTA Online - poradnik do gry

GTA Online - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

GTA Online: Tworzenie Ostatnia drużyna wygrywa - kreator, porady GTA Online poradnik

Kreator: Ostatnia drużyna wygrywa - jak zrobić?

Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2020

Tworzenie Ostatnia drużyna wygrywa

Kreator Ostatnia drużyna wygrywa - GTA Online: Tworzenie Ostatnia drużyna wygrywa - kreator, porady - GTA Online - poradnik do gry
Kreator Ostatnia drużyna wygrywa

Kreowanie trybu Ostatniej drużyny przypomina całkiem tworzenie mapy Zdobywania - również występuje tu podział na drużyny, jednak nie występuje wskazanie konkretnych celów przechwycenia, gdyż nie są obiektem zadań tego trybu.

Szczegóły Zdobywania

  • Tytuł - maksymalnie 25 znaków
  • Opis - maksymalnie 250 znaków
  • Fotka - będzie pojawiać się podczas uruchamiania gry oraz na stronie Rockstar Games Social Club
  • Minimalna liczba graczy - od 2 minimalnie
  • Maksymalna liczba graczy - do 16
  • Limit czasu - możesz ustalić limit czasowy, po którym rozgrywka zostanie zakończona, niezależnie od ilości rozegranych rund
  • Ilość drużyn - możesz wybrać ilość drużyn na jakie podzieleni zostaną gracze
  • Tagi - słowa kluczowe, dzięki którym inni gracze łatwiej odnajdą twoją mapę
  • Opis celu - własny opis mapy widoczny dla innych graczy
  • Pora dnia - Aktualna, Rano, Południe, Noc
  • Pogoda - Obecna, Ładna, Deszczowa
  • Muzyka w tle - Akcja lub Pościg
  • Radio w lobby - ustaw, jaka stacja radiowa będzie uruchomiona podczas dołączania do gry
  • Zablokuj broń - ustala konkretne bronie dostępne w rozgrywce
  • Broń początkowa - początkowa broń, z którą zaczyna każdy gracz po respawnie
  • Ilość rund - wymuszona ilość rund niezależna od czasu, które zostaną rozegrane

Na koniec możesz również ustalić inne aspekty, jak natężenie ruchu samochodów/pieszych, działania policji czy interwencje służb ratunkowych (wł./wył). By mapa była gotowa do działania, musisz ustalić punkty spawnu dla drużyn, punkty przejęcia (miejsca lub pojazdy), rozmieszczenie broni i pojazdów na mapie oraz punkt rozpoczęcia gry.