GTA Online: Tworzenie deathmatchu - kreator, porady GTA Online poradnik
Kreator: Deathmatch - jak zrobić?
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2020
Tworzenie deathmatchu
Możesz stworzyć grę w dwóch trybach, każdy na każdego lub potyczkę drużynową. Pierwszym krokiem będzie wybranie miejsca, w którym chcesz rozpocząć pracę nad swoim deathmatchem. Wywołaj mapę i wskaż miejsce, do którego chcesz się przenieść. Wybrany teren zobaczysz z lotu ptaka. Lewa Galka służy do przesuwania obrazu, natomiast prawa do zmiany położenia kamery. Lewy i prawy spust odpowiadają za oddalanie i przybliżanie obrazu.
Wybierz opcję Szczegóły Deathmatchu. Tutaj masz do czynienia z podstawowymi opcjami, takimi jak:
- Tytuł - maksymalnie 25 znaków
- Opis - maksymalnie 250 znaków
- Fotka - będzie pojawiać się podczas uruchamiania gry oraz na stronie Rockstar Games Social Club
- Rodzaj deathmatchu - Normalny lub drużynowy
- Liczba drużyn - w przypadku wybrania drużynowego deathmatchu, ustalasz liczbę drużyn, która weźmie udział w walce. Możesz wybrać od 2 do 4 drużyn.
- Maksymalna liczba graczy - od 2 do 16
- Minimalna liczba graczy - od 2 do 16
- Limit czasowy - ustalasz maksymalny czas rozgrywki w deathmatchu, możesz ustawić od 5 do 60 minut
- Docelowy wynik - ustalasz, jaki wynik musi osiągnąć najlepszy gracz, aby Deathmatch się zakończył. Masz do wyboru od 10 do 40 zabójstw. Jeśli wyłączysz tą opcję, wygra ten, kto po upływie określonego czasu będzie miał na koncie najwięcej zabójstw.
- Zablokuj bronie - opcja ta pozwala na ustawienie zestawów uzbrojenia. Własna + zebrana, oznacza, że każdy gracz będzie mógł użyć własnych broni, które posiada oraz zebranych podczas walki. Wymuszona + zebrana oznacza, że gracz rozpocznie z bronią ustaloną przez hosta gry, ale będzie mógł korzystać także z uzbrojenia zebranego podczas walki. Wymuszona, oznacza, że gracz rozpocznie z bronią ustawioną przez hosta.
- Pora dnia - Aktualna, Rano, Południe, Noc
- Pogoda - Obecna, Ładna, Deszczowa
- Ruch uliczny - decydujesz czy życie w mieście toczy się normalnie podczas deathmatchu. Jeśli włączysz tą opcję, w okolicy walk będą jeździć auta oraz będą się poruszać przechodnie.
- Radio w lobby - ustaw, jaka stacja radiowa będzie ustawiona podczas dołączania do gry
Kolejną opcją w tworzeniu gry jest Rozmieszczenie.
- Umieść wyzwalacz - wskaż na mapie miejsce, w którym gracze będą się zbierać, aby rozpocząć grę
- Kamera lobby - musi ona zostać umieszczona blisko miejsca startu. Obszar, który zaznaczysz, będzie widoczny dla każdego gracza podczas dołączania do gry
- Punkty odrodzenia - ustal miejsca, w których gracze pojawią się na początku deathmatchu oraz przy każdym odrodzeniu. Ważne jest, aby na każdego gracza przypadały 2 punkty takie punkty, Np.. dla max 2 graczy, musisz ustalić 4 punkty odrodzenia, natomiast dla 16, konieczne będą 32 takie punkty.
- Punkty rozpoczęcia drużyn - w przypadku drużynowego deathmatchu, musisz ustalić także punkty rozpoczęcia, w których dana drużyna będzie startować. Dla każdego gracza musisz ustalić jeden punk rozpoczęcia.
- Uzbrojenie - w tym miejscu ustalasz, jaka broń pojawi się na terenie deathmatchu
- Pojazdy - możesz rozmieścić także pojazdy, które będą dostępne dla graczy, Np. auta, motocykle, czołgi itd.
- Rekwizyty - możesz ustawić także różne przedmioty służące za osłonę, Np. rampy, kontenery, barierki itd.
- Wylosuj - kreator sam generuje na danym obszarze punkty odrodzenia i uzbrojenie
- Przełącz radar - przełącza stopień przybliżenia radaru
- Opcje usuwania - możesz usunąć wybrane elementy lub wyczyścić całą mapę
Radio - możesz ustawić stację radiową, której chcesz tworzyć podczas tworzenia
Po stworzeniu, musisz przetestować swoje dzieło. Naciśnij opcję test. Rozpocznie się Deathmatch, w którym twoi przeciwnicy będą sterowani przez grę.
Po zakończeniu testu możesz nanieść zmiany do rozgrywki, jednak, jeśli wszystko jest tak jak planowałeś masz do wyboru 2 opcje.
Zapisz - będziesz mógł zapraszać do gry innych graczy, jednak twoje dzieło nie będzie dostępne w serwisie Rockstar Games Social Club.
Publikuj - twoja gra znajdzie się na stronie, inni gracze będą mogli ją przetestować, a najlepsze będą oznaczone, jako "zatwierdzone przez Rockstar".