GTA 5: Przyjaźń to magia - solucja GTA 5 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 14 maja 2020
Na tej stronie poradnika do gry Grand Theft Auto V możesz znaleźć opis przejścia głównej misji 21 - Przyjaźń to magia. W niniejszej solucji do GTA 5 zamieściliśmy podpowiedzi jak zakraść się do parku przyczep, gdzie rozmieścić bomby i jak pozbyć się wszystkich wrogów z parku przyczep.
- Ogólne założenia misji 21 - Przyjaźń to magia
- Kompletny opis przejścia misji 21 - Przyjaźń to magia
- Nagrody i wyzwania misji 21 - Przyjaźń to magia
Ogólne założenia misji 21 - Przyjaźń to magia
Sposób odblokowania: Musisz ukończyć główną misję 20 (Kryształowy labirynt). Po pewnym czasie przy przyczepie Trevora pojawi się znacznik informujący o możliwości rozpoczęcia nowego zadania (litera T na mapie świata).
Grywalne postacie: Trevor
Dodatkowe informacje: W początkowej części tej misji ponownie bardzo wskazane będzie skradanie się i unikanie wykrycia, choć tym razem nie będziesz musiał koniecznie używać karabinu snajperskiego i sprawdzą się też inne "wyciszone" odmiany broni palnej. Druga część misji jest z kolei bardzo relaksująca, zawierając długi przejazd do Los Santos, w trakcie którego uraczony zostaniesz wieloma zabawnymi rozmowami Trevora z Wade'em.
Kompletny opis przejścia misji 21 - Przyjaźń to magia
Po powrocie do przyczepy Trevora spotkasz Wade'a. Obejrzyj cut-scenkę, wsiądź do pojazdu (Canis Bodhi) i ruszaj na zachód, a konkretnie w stronę parku przyczep. Po dotarciu na miejsce otrzymasz nowe wytyczne związane z podłożeniem pięciu ładunków wybuchowych na wybranych przyczepach i jako że bardzo wskazane będzie rozpoczęcie skradania się wysiądź z auta i wybierz z inwentarza broń z tłumikiem (snajperkę lub jakąś inną pukawkę).
W trakcie przemierzania parku przyczep będziesz zauważał kolejnych członków gangu The Lost MC i warto ich wszystkich po cichu eliminować, czy to poprzez zachodzenie ich od tyłu czy używanie broni z tłumikiem. Nie radzę wdawać się z kolei w otwarte walki, bo nie tylko uniemożliwi ci to zaliczenie misji w 100 procentach, ale doprowadzi też do wybiegnięcia nowych przeciwników z przyczep. Proponuję rozpocząć od pozbycia się osoby pracującej przy jednym z samochodów.
W dalszej części przemarszu nie powinieneś się śpieszyć, bo może to doprowadzić do nagłego wykrycia. Co więcej, jeśli odczekasz kilka chwil w ukryciu to dwóch rozmawiających ze sobą motocyklistów opuści park przyczep. Pilnuj się w pobliżu pokazanej na screenie półciężarówki, bo niedaleko niej stoi słabo widoczny przeciwnik. Pamiętaj również o tym żeby szybko eliminować wrogów stojących obok siebie, dzięki czemu nie zdołają podnieść alarmu.
Na zamontowanie ładunków na przyczepach najlepiej jest zdecydować się dopiero po oczyszczeniu całej tej okolicy. Wybierz z inwentarza ładunki samoprzylepne (Sticky Bomb) i zacznij nimi rzucać w oznaczone przez grę przyczepy. Po zamontowaniu ładunków radziłbym wycofać się w okolice miejsca rozpoczęcia eksploracji parku przyczep i dopiero wtedy je zdetonować, dzięki czemu nie zostaniesz nagle otoczony przez nowych motocyklistów. Rozpraw się z osobami, które wybiegły z pozostałych przyczep.
Powróć do Wade'a i rozpocznij długą podróż do Los Santos. W trakcie przejażdżki czeka Cię jeden postój w miejscu, z którego będziesz mógł obejrzeć przepiękną panoramę miasta. Cel podróży to dzielnica Vespucci Beach (okolice plaży i molo), bo to właśnie tam znajduje się mieszkanie należące do Ralpha, czyli kuzyna Wade'a.
Nagrody i wyzwania misji 21 - Przyjaźń to magia
Nagrody za ukończenie misji:
- odblokowanie mieszkania Floyda wraz z jego aktywnościami
- odblokowanie garażu przy domu Floyda
- ponowne odblokowanie dostępu do pozostałych grywalnych postaci (Franklin i Michael)
- odblokowanie szkółki lotniczej (musisz zaczekać na smsa od Rona)
Wymagania do ukończenia misji w 100%:
- Headshots - Musisz zabić 5 przeciwników strzałami w głowę.
- Mystery Gift - Nie możesz zostać wykryty do momentu zamontowania ładunków na przyczepach i zdetonowania ich.
- Unmarked - Musisz ukończyć misję bez odniesienia większych obrażeń.
- Perfect Gift - Musisz zniszczyć wszystkie przyczepy w tym samym momencie, czyli zdecydować się na detonację dopiero po podłożeniu wszystkich pięciu bomb.