GreedFall: Omówienie zakończeń GreedFall poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 12 lutego 2021
Poniższy rozdział poradnika do gry Greedfall przedstawia zakończenia w grze.
Zakończenia w Greedfall

Po dotarciu do Constantina i zabiciu Nadaiga czeka cię wybór jednego z dwóch zakończeń. Można przyjąć, że zabicie Constantina jest pozytywnym zakończeniem, a połączenie się z nim negatywnym. Co więcej, zależnie od podjętych wcześniej wyborów, zobaczymy różne wariacje "dobrego" i "złego zakończenia".

- Zabicie Constantina - Po zabiciu mężczyzny, uwolnimy wyspę z negatywnego wpływu spaczenia, co da szansę mieszkańcom na złapanie oddechu. Jeśli zbudowaliśmy pozytywną reputację z innymi frakcjami, ci założą przymierze i zaczną się nawzajem uczyć od siebie. Malichor na starym kontynencie zacznie stopniowo się cofać, a nasi towarzysze dostaną epilog swoich przygód - również zależny od zbudowanych relacji z nimi. Aby otrzymać najlepsze zakończenie, musimy mieć relacje przyjazne ze wszystkimi i starać się etycznie rozwiązywać zadania poboczne np. poprzez skazanie na proces Doktora Asiliego.

- Dołączenie do Constantina - Jest to złe zakończenie, w którym dołączymy do kuzyna i zaczniemy terroryzować wyspę swoim spaczeniem. Podobnie jak w powyższym przykładzie, zakończenie ma kilka wariantów m.in. zależnych od reputacji. Jeśli całkowicie zaniechaliśmy budowania relacji z innymi, wyspę praktycznie czeka anihilacja, a nasi towarzysze zginą w walce. Siora przeistoczy w Nadaiga i zginie, Vasco wyruszy w rejs, a jego statek utonie itp.
W pojedynczym przejściu gry nie ma szansy obejrzeć wszystkich zależności, gdyż gra podlicza różne wybory.