GreedFall: Atrybuty GreedFall poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 11 lutego 2021
Każda postać dostępna w Greedfall może rozwijać swoje atrybuty. Są one podzielone na sześć drzewek: siła fizyczna i psychiczna, zręczność, wytrzymałość, siła woli i celność.
Twoje wybory powinny być dopasowane do twojej postaci. Jeśli tworzysz wojownika chętnego do bitki, skup się na wytrzymałości i sile fizycznej; jeśli maga - przyda Ci się siłą woli i siła psychiczną.
Nie musisz się jednak martwić - umiejętności nie wykluczają się nawzajem.
- Siła (Strength)
- Zręczność (Agility)
- Siła psychiczna (Mental Power)
- Wytrzymałość (Endurance)
- Celność (Accuracy)
- Siła woli (Willpower)
- Najlepsze atrybuty na start
Siła (Strength)
Greedfall to rpg, w którym możesz stoczyć walkę z różnymi przeciwnikami. Jeśli chcesz się na tym koncentrować, postaw na silnego i zdecydowanego bohatera.
Poziom pierwszy
Zwiększa moc wszystkich ataków wręcz:
- +20% oszołomienia;
- +10% uszkodzenia pancerza.
Poziom drugi
Zwiększa wszystkie obrażenia w walce wręcz i przyśpiesza regeneracje furii:
- +10% odporność fizyczna;
- +1% generacja furii.
Poziom trzeci
Zwiększa moc wszystkich ataków wręcz:
- +20% oszołomienia;
- +10% uszkodzenia pancerza.
Poziom czwarty
Zwiększa moc wszystkich ataków wręcz (do broni jednoręcznej i dwuręcznej):
- +20% oszołomienia;
- +10% uszkodzenia pancerza.
Poziom piąty
Zwiększa moc wszystkich ataków wręcz:
- +20% oszołomienia;
- +10% uszkodzenia pancerza.
Zręczność (Agility)
Umiejętność ta znacznie ułatwia walkę i przyśpiesza generowanie furii.
Poziom pierwszy
Zwiększa wszystkie obrażenia w walce wręcz i przyśpiesza regeneracje furii:
- +10% odporność fizyczna;
- +1% generacja furii.
Poziom drugi
Wpływa na odporność bohatera i furie:
- +10% odporność fizyczna;
- +1% generacja furii.
Poziom trzeci
Przyśpiesza ataki bohatera:
- +10% odporność fizyczna;
- +1% generacja furii.
Poziom czwarty
Zwiększa siłę bohatera:
- +10% odporność fizyczna;
- +1% generacja furii.
Poziom piąty
Maksymalnie ulepsza działania bohatera:
- +10% odporność fizyczna;
- +1% generacja furii.
Siła psychiczna (Mental Power)
Zwiększa moce zaklęć.
Poziom pierwszy
Zwiększa moc zaklęć i umożliwia wykorzystywanie ich potencjału w walce:
- +10% obrażenia od magii;
- +1% generacja furii.
Poziom drugi
Zmniejsza czas regeneracji furii:
- +10% obrażenia od magii;
- +1% generacja furii.
Poziom trzeci
Zwiększa moc zaklęć i zmniejsza czas regeneracji furii:
- +10% obrażenia od magii;
- +1% generacja furii.
Poziom czwarty
Świetnie współgra z magicznymi pierścieniami.
- +10% obrażenia od magii;
- +1% generacja furii.
Poziom trzeci
Umożliwia w pełne wykorzystywanie potencjału zaklęć:
- +10% obrażenia od magii;
- +1% generacja furii.
Wytrzymałość (Endurance)
Wpływa na punkty zdrowia bohatera oraz jego równowagę. Świetnie sprawdza się z pancerzami.
Poziom pierwszy
Zwiększa o 100 punktów zdrowie bohatera oraz o 20 procent jego równowagę.
Poziom drugi
Zwiększa o kolejne 100 punktów zdrowie bohatera oraz o 20 procent jego równowagę.
Poziom trzeci
Dzięki tej umiejętność będziesz mieć 300 punktów zdrowie więcej niż w momencie rozpoczynania rozgrywki.
Poziom czwarty
Zwiększa o kolejne 100 punktów zdrowie bohatera oraz o 20 procent jego równowagę.
Poziom piąty
Umożliwia maksymalny wzrost punktów zdrowia oraz równowagi bohatera.
Celność (Accuracy)
Atrybut ten wpływa na siłę broni palnej oraz mikstur.
Poziom pierwszy
Zwiększa moc wszystkich broni palnych:
- +10% obrażenia;
- +10% uszkodzeń pancerza.
Poziom drugi
Zwiększa moc wszystkich broni palnych oraz mikstur:
- +10% obrażenia;
- +10% uszkodzeń pancerza.
Poziom trzeci
Wpływa na obrażenia mikstur oraz broni palnych:
- +10% obrażenia;
- +10% uszkodzeń pancerza.
Poziom czwarty
Wymagana do używania najlepszych broni palnych:
- +10% obrażenia;
- +10% uszkodzeń pancerza.
Poziom piąty
Maksymalnie zwiększa siłę broni palnych oraz mikstur:
- +10% obrażenia;
- +10% uszkodzeń pancerza.
Siła woli (Willpower)
Wpływa na regeneracje many i czas trwania zaklęć.
Poziom pierwszy
Zwiększa o 100 punktów many bohatera oraz czas trwania zaklęcia o całą 1 sekundę.
Poziom drugi
Zwiększa o kolejne 100 punktów many bohatera oraz czas trwania zaklęcia o całą 1 sekundę.
Poziom trzeci
Dzięki tej umiejętność będziesz mieć 300 punktów many więcej niż w momencie rozpoczynania rozgrywki.
Poziom czwarty
Zwiększa o kolejne 100 punktów many bohatera oraz o 1 sekundę czas trwania zaklęć.
Poziom piąty
Umożliwia maksymalny wzrost punktów many oraz trwania zaklęć.
Najlepsze atrybuty na start
Abyś nie rozdał bez namysłu swoich cennych punktów musisz zastanowić się nad tym jaką rozgrywkę preferujesz. Twoje wybory powinny być dopasowane do twojej postaci.
Nie musisz się jednak martwić - umiejętności nie wykluczają się nawzajem.
Atrybuty można podzielić głównie na dwa typu postaci - maga/strzelca bądź wojownika. W zależności od tego jak grasz przydadzą Ci się różne umiejętności.
Dla wojownika idealne będę atrybuty takie jak - siła, zręczność oraz wytrzymałość. Zapewnią Ci one regenerację zdrowia, wzmocnienie postaci oraz jej ciosów.
Siła psychiczna, celność i siła woli to umiejętności stworzone dla magów i strzelców. Zapewnią Ci one szybszą regenerację many oraz zwiększenie celności strzałów.