Rampages (cz.3) | Aktywności Dodatkowe Grand Theft Auto Chinatown Wars poradnik Grand Theft Auto: Chinatown Wars
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Algonquin (centrum)
24. The Meat Quarter | Broń: wyrzutnia rakiet | B: 1 340 | Z: 4 100 |
Podobnie jak w rampage numer 19, tutaj również spacerujemy przy ulicy naprzemiennie naciskając prawy trigger oraz A. Prawdziwą sztuką jest niezdobycie złotego medalu w zadaniach z wyrzutnią rakiet w roli głównej.
25. Westminster | Broń: skrócona strzelba | B: 1 000 | Z: 4 400 |
Biorąc pod uwagę krótki zasięg naszej strzelby, zmuszeni jesteśmy do oddawania strzałów ze stosunkowo bliskiej odległości do celu. Staramy się przy tym eliminować zarówno przechadzających się po chodnikach gangsterów, jak i tych poruszających się w samochodach.
26. Colony Island | Broń: dwururka | B: 1 010 | Z: 4 750 |
Nie odbiegamy od ogólnego wzorca postępowania. U boku naszego uzbrojonego sprzymierzeńca chodzimy, strzelamy, zabijamy, wysadzamy i tak aż do skutku.
27. Hatton Gardens | Broń: kałasznikow | B: 1 000 | Z: 5 525 |
Kałasznikow nie jest zbyt rewelacyjny jeśli chodzi o wysadzanie aut. Dlatego też, koncentrujemy się głównie na eliminowaniu przeciwników poruszających się pieszo. Przy odrobinie szczęścia, uda nam się trafić na grupę wrogów pragnących nas unieszkodliwić przy użyciu broni kontaktowej. Nie możemy zaprzepaścić takiej okazji do zdobycia cennych punktów.
28. Star Junction | Broń: katana | B: 1 150 | Z: 3 100 |
Niczym nieprzepadający za studiami ninja, błyskawicznie poruszamy się od jednej gromady wrogów do drugiej. Jedno cięcie wystarczy, by każdy z nikczemników udławił się własną krwią...
29. Purgatory | Broń: strzelec na tyłach auta | B: 400 | Z: 1 250 |
Po uruchomieniu silnika postępujemy podobnie jak w poprzednich zadaniach z udziałem pickupa. Każdorazowo eliminujemy auta przywódców wrogiego gangu, nie skupiając się zbytnio na atakujących nas dobrowolnie pojazdach, za które otrzymujemy aż cztery razy mniej punktów niż za cel główny.
Algonquin (północ)
30. Middle Park West | Broń: miotacz płomieni i granaty | B: 990 | Z: 3000 |
Czym prędzej schodzimy z mostu i rozpoczynamy "wielkie grillowanie" z udziałem zarówno przestępców jak i ich pojazdów. Po krótkiej chwili na drodze powinien utworzyć się dosyć duży korek, czyli idealna sytuacja do zwiększenia sobie mnożnika punktów.
31. Northwood | Broń: kałasznikow | B: 1 000 | Z: 5 525 |
Pamiętając, że kałasznikow niezbyt dobrze radzi sobie z samochodami, udajemy się w kierunku budynków w kształcie krzyża oraz litery T. Na miejscu biegamy między zabudowaniami, zabijając naszych nieprzyjaciół.
32. Northwood | Broń: karabin szturmowy | B: 1 000 | Z: 4 790 |
Z tym karabinem, niszczymy wszystko i wszystkich w pobliżu, ani na moment nie przerywając ciągłego ognia.
33. Northwood | Broń: piła łańcuchowa | B: 1 000 | Z: 3 100 |
Wykonując szybkie cięcia piłą (krótkie przyciśnięcie klawisza A) unieszkodliwiamy kolejne zastępy pieszych przeciwników. O ile to możliwe, unikamy starć z pojazdami, trzymając się z dala od prowadzących ciągły ostrzał, wrogich kierowców.
34. Lancaster | Broń: miotacz płomieni i granaty | B: 990 | Z: 3 000 |
Dokładna powtórka z rozrywki z zadania 30. Schodzimy na dół, palimy, palimy, palimy i zgarniamy złoty medal.
35. Middle Park | Broń: strzelba | B: 990 | Z: 3 330 |
Nasza strzelba nie jest niestety bronią szybkostrzelną, ponadto jej skuteczność pozostawia wiele do życzenia. Suma sumarum, pociągamy za spust praktycznie tylko w bezpośrednim kontakcie z przeciwnikiem, a tych na terenie parku z pewnością nam nie zabraknie.