Misje Główne (cz.6) | Misje Grand Theft Auto Chinatown Wars poradnik Grand Theft Auto: Chinatown Wars
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
33. Counterfeit Gangster (Chan)
Musimy pozbyć się dowodów obciążających Chana, przed przybyciem FBI. Pierwszą partię skrzyń możemy bezproblemowo zniszczyć kilkoma zręcznymi rzutami koktajli mołotowa. Kolejne dowody będą nieco bardziej problematyczne, chociażby ze względu na większe "rozstrzelenie" na mapie. Tym razem poza zwykłym niszczeniem skrzyń, wcielimy się również w rolę operatora dźwigu, gdzie za pomocą mini-gry wyłączymy z gry kłopotliwe samochody wyrzucając je do morza. Przy ostatnim ze wskazań urządzenia GPS, wyzwaniem będzie zepchnięcie samochodów do wody, co znakomicie ułatwi jeden z pobliskich buldożerów. Pomocna w tym zadaniu okaże się możliwość przywołania kamery "za plecy", poprzez przytrzymanie lewego triggera. Po zepchnięciu z wybrzeża wszystkich trefnych samochodów, zadanie zostanie ukończone.
Nagroda: nowy pojazd w Boabo - BULLDOZER
34. Slaying With Fire (Chan)
Po dotarciu na miejsce, celnym rzutem koktajlem mołotowa niszczymy cysternę z paliwem. Kiedy na dole zapanuje chaos i ludzie w popłochu zaczną opuszczać palące się budynki, obrzucamy wszystkich delikwentów kolejnymi butlami benzyny. Każdy przestępca, któremu damy kilka sekund wytchnienia zacznie faszerować nasz helikopter kolejnymi seriami ołowiu. Warto wykorzystać fakt posiadania nieskończonej ilości koktajli i stawiać ilość ponad celnością. Kiedy już uporamy się z pierwszymi dwoma falami przeciwników, przyjdzie pora na tych którzy starają się uciec do doków. Mając do czynienia z ruchomymi celami warto rzucać z pewnym ich wyprzedzeniem. Po spaleniu łodzi i ich niedoszłych operatorów zaczniemy przemieszczać się w stronę statuy. Nie tracimy czasu na biegające wokół cele. Zamiast tego, szybko eliminujemy każdy z trzech stacjonarnych celów uzbrojonych w wyrzutnie RPG (mamy tylko kilka sekund zanim oddadzą strzał). Po pozbyciu się wrogiego helikoptera misja dobiegnie końca.
Nagroda: 250$
35. Operation Northwood (Wade)
Zaczynamy od znalezienia szybkiego auta. Wystarczy odczekać krótką chwilę, aby idealny do tej misji Banshee, zatrzymał się naprzeciwko naszego nosa. Udajemy się do wskazanego garażu, gdzie własnoręcznie montujemy w swoim pojeździe bombę. Od tego momentu możemy wrócić w to miejsce za każdym razem kiedy tylko będziemy chcieli wzbogacić auto o odrobinę ładunków wybuchowych. Zanim przejdziemy dalej, warto zaznajomić się bliżej z poniższą mapą ukazującą trasę którą niebawem pokonamy. Chwilę po dotarciu do wskazanego baru ([S] na mapce) zaczynamy śledzić dilera, jadącego do swojej kryjówki ([M] ). Jego auto jest szybkie, więc staramy się nie popełniać błędów w pościgu. Jazda zbyt blisko celu również wskazana nie jest, ponieważ nasz ulubieniec stosunkowo chętnie sięga po karabin maszynowy.
Nagroda: 200$ + nowy pojazd w Boabo - SABRE GT
S. Miejsce z którego rozpoczynamy pościg
M. Kryjówka dilera, będąca jednocześnie końcem naszej trasy
36. Torpedo Run (Wade)
Udajemy się do położonych nieopodal doków policji, skąd kradniemy łódź uważając jednocześnie na policjantów którzy na nasz widok otwierają ogień. Następnie płyniemy na spotkanie łodzi Minga nim ta dotrze do brzegu. Kiedy już mamy ją w zasięgu wzroku, używamy torped naciskając klawisz A. Ponieważ każda z nich płynie po linii prostej, musimy odpowiednio manewrować łodzią aby cel został trafiony. Przeciwnicy będą starali się ustawić łódź prostopadle do nas, co umożliwi im ostrzeliwanie nas z karabinu. Po kilku chwilach zaczną również wyrzucać miny wodne. Tych z kolei możemy unikać, lub też niszczyć z użyciem naszych torped. Po zatopieniu łodzi dostaniemy wiadomość od Wade'a. Okazuje się, że przestępcy zdążyli wyładować część towaru już wcześniej. Udajemy się na wskazaną przystań, skąd właśnie rusza van z interesującym nas załadunkiem. Czym prędzej znajdujemy samochód i udajemy się w pogoń. Misja kończy się sukcesem po wyeliminowaniu pojazdu wraz z jego kierowcami.
37. So Near, Yet Sonar (Zhou)
Ciężko w to uwierzyć, ale ktoś zatopił jedną z łodzi Zhou, wypełnionych trefnym towarem. Musimy odzyskać załadunek. Zasiadamy więc za sterami jednej z cumujących nieopodal łodzi i udajemy się w ekscytującą podróż do miejsca niedawnej bitwy morskiej. Na miejscu używając sonaru, skanujemy dno morskie w poszukiwaniu zatopionych obiektów. Po namierzeniu na radarze danego celu, podpływamy w miejsce jego położenia co aktywuje kolejną mini-grę pozwalającą na jego wyłowienie. Życie było by jednak zbyt proste gdyby w morzu pływały tylko ryby i narkotyki, tak więc wielokrotnie przyjdzie nam wyłowić zatopione samochody czy inne przypadkowe żelastwo. Po wpłynięciu na wody patrolowane przez straż przybrzeżną, ograniczamy częstotliwość używania sonaru. Każdorazowe sprawdzenie dna morza, chwilowo zwiększa szanse na wykrycie przez nich naszej łodzi. Jeśli mimo wszystko zostaniemy nakryci, lub też podpłyniemy zbyt blisko łodzi służb porządkowych- czym prędzej oddalamy się w bezpieczne miejsce mając przy tym nadzieję, że uda nam się ujść cało. Po wyłowieniu czterech skrzyń, wracamy do portu z którego wyruszyliśmy.
Nagroda: Acid +15