Rampages (cz.2) | Aktywności Dodatkowe Grand Theft Auto Chinatown Wars poradnik Grand Theft Auto: Chinatown Wars
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Francis International Airport
09. Willis | Broń: mały pistolet maszynowy | B: 900 | Z: 4 010 |
Z pomocą małego pistoletu maszynowego zabijamy członków gangu motocyklistów. Staramy się nie oddalać od naszego wspólnika, z którym eliminujemy kolejne grupy przeciwników.
10. Francis Intl Airport | Broń: strzelec na tyłach auta | B: 400 | Z: 1 250 |
Misja rozpocznie się wraz z zajęciem miejsca za kierownicą pickupa. Taktyka bliźniacza do tej którą stosowaliśmy w 03. Tym razem jest nieco łatwiej, ponieważ szefowie zaznaczeni na radarze poruszają się w powolnych ciężarówkach. Punktacja również pozostała ta sama, więc wyeliminowanie już 4 z nich, da nam brązowy medal.
11. Willis | Broń: pistolet maszynowy | B: 990 | Z: 4 810 |
Na początku udajemy się w stronę z której nadbiega nasz pomocnik. Ta lokalizacja da nam więcej potencjalnych ofiar. Z użyciem pistoletu maszynowego pozbywamy się kolejnych grup gangsterów. Jeżdżących na motocyklach, zrzucamy krótkimi seriami, a następnie dobijamy zanim uda im się zebrać na nogi.
12. Beechwood City | Broń: miotacz płomieni i koktajle | B: 990 | Z: 3 000 |
Identycznie jak w zadaniach o numerach 07, 05 i 01... biegamy i palimy co popadnie.
Broker
13. Beechwood City | Broń: piła łańcuchowa | B: 1 000 | Z: 3 100 |
Z piły łańcuchowej korzystamy rytmicznie naciskając i zwalniając klawisz A. Zadajemy w ten sposób może mało efektowną, ale za to szybką śmierć. Jeśli przytrzymamy przycisk dłużej, Huang zacznie brutalnie "ciąć" swój cel na kawałki, niemniej w tym przypadku jest to po prostu strata cennego czasu.
14. Beechwood City | Broń: strzelec na tyłach auta | B: 400 | Z: 1 250 |
Siadamy za kierownicą ciężarówki i ruszamy na spotkanie kolejnych bossów przemieszczających się w autach. Zasady walki są identyczne jak w podobnych misjach tego typu, które spotkaliśmy wcześniej (10, oraz 03).
15. Outlook Park | Broń: mały pistolet maszynowy | B: 900 | Z: 4 010 |
Z pomocą dwójki asystentów biegamy po terenie parku i seriami z broni maszynowej sprawnie eliminujemy kolejne grupy poruszających się pieszo celów. Staramy się przez większość czasu naciskać zarówno przycisk B jak i A, dzięki czemu jednocześnie biegniemy i prowadzimy ciągły ogień.
16. Beach Gate | Broń: działko obrotowe | B: 1 340 | Z: 4 800 |
Nie zdejmujemy kciuka z A i czym prędzej wybiegamy na ulicę prując z działka we wszystkich kierunkach, oraz każdego przeciwnika, który wyskoczy nam naprzeciw.
17. Firefly Island | Broń: dwa pistolety | B: 900 | Z: 4 800 |
Wraz z pomocnikiem, kierujemy się w stronę plaży, zabijając po drodze kolejnych wrogów. Kiedy już będziemy w pobliżu morza, poruszamy się głównie po wybrzeżu, eliminując kolejne grupy przeciwników.
Algonquin (południe)
18. Fishmarket South | Broń: kałasznikow | B: 1 000 | Z: 5 525 |
Przez cały czas pozostając w biegu, prowadzimy ciągły ostrzał pieszych przeciwników. Staramy się nie tracić czasu na niszczenie aut i wybijanie ich kierowców, albowiem w okolicy kręci się wystarczająco dużo gangsterów nie opancerzonych w stal samochodów.
19. Lower Easton | Broń: wyrzutnia rakiet | B: 1 340 | Z: 4 100 |
Bardzo przyjemne zadanie ograniczające się praktycznie do spacerku wzdłuż ulicy i naprzemiennym naciskaniu prawego triggera (celowanie), a zaraz potem przycisku A (strzał). Powinniśmy bez większych trudności zdobyć złoty medal, niszcząc kolejno napotkane auta.
20. Castle Gardens | Broń: karabin szturmowy | B: 1 000 | Z: 4 790 |
Razem z naszą obstawą kierujemy się w stronę ulicy, bezustannie witając ołowiem każdego napotkanego przechodnia. Kiedy już w zasięgu naszego wzroku znajdą się również wrogie auta, nie powinno zabraknąć nam potencjalnych celów.
21. Happiness Island | Broń: działko obrotowe | B: 1 340 | Z: 5 010 |
Podobnie jak w zadaniu 16, tutaj również praktycznie tylko chodzimy i nie zdejmując kciuka z klawisza A, wypluwamy z siebie tony naboi we wszystkie możliwe strony.
22. Castle Garden City | Broń: strzelec na tyłach auta | B: 400 | Z: 1 250 |
Postępujemy zgodnie ze schematem wykonywania tego typu zadań. Prowadzimy auto w taki sposób, aby znaleźć się jak najbliżej każdego z uciekających pojazdów zaznaczonych na naszym radarze i utrzymujemy bliską odległość, aż do wybuchu samochodu.
23. Castle Garden City | Broń: karabin szturmowy | B: 1 000 | Z: 4 790 |
Kiedy mamy w rękach najlepszy z dostępnych w grze karabinów, nie straszna nam żadna grupa gangsterów. Podobnie zresztą jak ich pojazdy. Dlatego też niszczymy wraz z naszymi kompanami wszystko, co tylko mamy w zasięgu wzroku. Bezustannie przemieszczamy się w poszukiwaniu nowych celów.