SILDEN (2) | Questy | Gothic 3 Zmierzch Bogów poradnik Gothic 3: Zmierzch Bogów
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Zabij 10 krów z innego stada
Pasterz Jurgen twierdzi, że jego rywal Tahbert za pomocą magii sprawia, że krowy lepiej wyglądają, więc są chętniej kupowane. Jurgen chce abyś zabił bydło Tahberta . Możesz oczywiście z oburzeniem odrzucić jego propozycję. Dwie krowy ze stada Tahberta znajdują się za bramą i zabicie ich nie stanowi żadnego problemu. Musisz jednak zabić jeszcze osiem krów, ze stada które znajduje się w zagrodzie, a to jest już nieco trudniejsze. Nie dość, że krowy wpadają w popłoch i uciekają jak tylko zaczniesz je atakować, to na dodatek błyskawicznie regenerują energię. Pamiętaj też o tym, że jeśli ktoś zauważy twoje wrogie działania, natychmiast cię zaatakuje.
Pierwszy sposób na zabicie krów, to po prostu zablokowanie sobą wyjścia z zagrody i siekanie każdej krowy, która podejdzie bliżej. Oczywiście mieszkańcy Silden rzucą się na ciebie, ale prawdopodobnie ograniczą się do przetrzepania ci skóry i zostawią cię w spokoju. Można też oczywiście kombinować np. przemienić się w krwiopijcę i kąsać krowy. Ryzyko jest takie, że stado się rozbiegnie i nie powróci do zagrody. Po wykonaniu zadania porozmawiaj z Jurgenem .
Zyski:
Siła +4
Doświadczenie +2000
Przedmioty: list polecający
Zabij Antona
Zadanie otrzymujesz po tym, jak Anog porozmawia z żoną Antona (Zaprowadź żonę Antona do Anoga ). Wstrzymaj się z wykonaniem zabicia zdrajcy, bowiem Anton jeszcze ci się przyda (w Geldern otrzymasz zadanie Zdobądź 1500 sztuk złota z podatków i opłać Anoga ). Gdy Anton stanie się nieprzydatny idź do niego i porozmawiaj z nim. Dojdzie do walki. Po zabiciu Antona porozmawiaj z Anogiem , a otrzymasz nowe zadanie (Odprowadź żonę Antona do domu ).
Zyski:
Reputacja u Buntowników +5
Siła +3
Reputacja w Silden +5
Doświadczenie +4000
Zajmij się Antonem
Podczas wykonywania zadania Barnabas nie spłacił długów , Barnabas może ci zaproponować, abyś użył na Antonie zaklęcia amnezji. Jeśli się zgodzisz wręczy ci odpowiednie zaklęcie. Idź do karczmy i poczęstuj Antona magią. Wróć się do Barnabasa i porozmawiaj z nim.
Zyski:
Siła +2
Doświadczenie +3000
Przedmioty: list polecający
Zaprowadź żonę Antona do Anoga
Zadanie otrzymujesz kiedy dostarczysz Anogowi pięć listów polecających. Koło karczmy kręci się żona Antona o imieniu Isabelle . Każ jej ruszać za sobą i zaprowadź ją do Anoga .
Zyski:
Reputacja u buntowników +5
Reputacja w Silden +5
Doświadczenie +2000
Zbierz pięć listów polecających
Zadanie które otrzymujemy po rozmowie z Anogiem , pierwszą napotkaną postacią. Musisz pomóc pięciu osobom w Silden , które za przysługę napiszą ci list polecający. Pomimo, że zadanie dotyczy Silden , jeden z listów polecających można zdobyć w Geldern (u Borisa ). W sumie udało mi się zdobyć 7 listów (9 zadań). Po zebraniu listów (jest to wyszczególnione w kolejnych zadaniach), przekaż listy Anogowi .
Zyski:
Doświadczenie +3000
Zdobądź trochę niestrawionej ognistej pokrzywy
Przy jednej z bram, przy ognisku można spotkać Corneliusa . Jest on alchemikiem który potrzebuje pięć niestrawionych ognistych pokrzyw, wprost z brzucha ścierwojada. Za bramą znajdziesz stado najedzonych ścierwojadów. Zabij je, zabierz niestrawione pokrzywy i zanieś Corneliusowi .
Zyski:
Siła +2
Doświadczenie +2000
Zjednocz Myrtanę
Główne zadanie w grze, które otrzymujemy wraz z jej rozpoczęciem. Aby je zaliczyć musisz ukończyć zadanie Zabij bestię oraz porozmawiać z Miltenem , Lee i Gornem i w sali tronowej Vangardu.
Zmierz się na arenie z nowicjuszem
Porozmawiaj z Obertem który jest zarządcą areny w Silden . Zwykle przebywa koło chaty znajdującej się naprzeciwko wejścia na arenę. Twoim pierwszym przeciwnikiem ma być nowicjusz Griswald . Walka jest czystą formalnością.
Zyski:
Siła +2
Doświadczenie +2500
Zmierz się na arenie z wojownikiem
Po pokonaniu na arenie Griswalda porozmawiaj z Obertem . Udaj się na arenę by zmierzyć się z Rittem .
Zyski:
Siła +3
Doświadczenie +3250
Zmierz się na arenie z elitarnym wojownikiem
Po pokonaniu na arenie Ritta porozmawiaj z Obertem i udaj się na arenę. Po zwycięskiej walce z Evertem wróć do Oberta , a otrzymasz dodatkowo mikstury lecznicze.
Zyski:
Siła +5
Doświadczenie +4000