GOTHA (1) | Questy | Gothic 3 Zmierzch Bogów poradnik Gothic 3: Zmierzch Bogów
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
GOTHA
Przedmioty:
- pancerz Nordmarczyka (skrzynia Gorna)
- Pożeracz czaszek, Ostrze jeźdźca, Ubijacz, Topór Egilla (skrzynia Orantiusa)
- kusza Nordmarczyka , pakunek Wędrowca (Okara)
- kamień teleportacyjny do Gothy (w chacie przed podejściem w górę do zamku)
- kamień teleportacyjny do Vangardu (w jaskini gdzie przebywa Ulva)
Pobierz myto dla odźwiernego
Zadanie otrzymujesz od Errola , po wykonaniu misji Przynieś odźwiernemu trochę Nardmarskiej Starki . Musisz pobrać myto od Raika (obóz wojskowy przed Gothą ), Garika (polana za obozem wojskowym i podejściem do Gothy ) i Ignatiusa (dziedziniec zamkowy w Gocie). Zanieś pieniądze Errolowi .
Zyski: będziesz mógł porozmawiać z Gornem
Poproś Lee o wysłanie dodatkowych sił do Gothy
Zadanie otrzymujesz od Gorna , po wykonaniu zadania Porozmawiaj z Magiem Wody . Wykonasz zadanie gdy tylko porozmawiasz z Lee . Nie jest to możliwe dopóki nie wykonasz zadań dla Theodora w Vangardzie .
Zyski:
Doświadczenie +10000
Porozmawiaj z Magiem Wody
Zadanie otrzymujesz od Gorna , po wykonaniu zadania Poproś Gorna, aby posłał pomoc dla Geldern . Mag ma informacje co do posunięć Thorusa i znajduje się w jaskini, gdzie onegdaj znajdowała się Okara (znajdziesz miejsce na mapie). Miejsce dość łatwo wypatrzeć z powierzchni, bowiem przy wejściu jaskinia nie ma stropu, a jedynie siatkę rozpiętą na górze. Podczas penetrowania jaskini natkniesz się na kilku awanturników, a gdy dotrzesz do Maga Wody , okaże się, że toczy on walkę z Kanem . Zabij Kana (nie zapomnij odebrać mu amuletu Ogita ) i porozmawiaj z uratowanym magiem.
Zyski:
Siła +10
Doświadczenie +20000
Ze słów Maga Wody wynika, że jest to moment zwrotny i można pozwolić, by Kan zabił Maga Wody . Jednak za każdym razem gdy ładowałem tą sytuację, Kan nie miał w walce żadnych szans.
Powiedz odźwiernemu o informacjach, które Jorg zdobył od Arhura
Zadanie otrzymujesz od Errola , po wykonaniu misji Dostarcz Gornowi wiadomość Oscha . Tłumaczenie jest całkowicie błędne, bowiem chodzi o uzyskanie informacji jakie Arthur posiada o Jorgu . Udaj się do Przylądka Dun i porozmawiaj z Arthurem . Wróć się do Gothy i przekaż wieści Errolowi .
Zyski: kolejne zadanie (Przynieś odźwiernemu trochę Nardmarskiej Starki ).
Przekaż Kanowi wiadomość i złoto od Gabriela
Zadanie otrzymujesz od Gabriela po wykonaniu zadania Zabierz więźnia do Gabriela . Gabriel odrzuca propozycję rozejmu, ale przesyła Kanowi złoto. Zamelduj o tym Kanowi, a ten wpadnie we wściekłość i każe ci wypełnić kolejną misję (Zabierz rzeczy od kowala Somy w Przylądku Dun - opisane w dziale Montera ).
Zyski:
Doświadczenie +4000
Przekup odźwiernego. Zapłać mu 50000 sztuk złota.
Strażnik Errol nie chce cię dopuścić przed oblicze Gorna . Żąda 50000 sztuk złota. W zapisie zadania może się pojawić, że strażnik żąda jedynie 5000. Niestety jest to pomyłka, chodzi o 50000 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) sztuk złota. Czasami strażnik nas nie zatrzymuje i możemy swobodnie przejść do Gorna . Niestety, przed wykonaniem tego zadania, nie będzie chciał z nami rozmawiać.
Zyski:
Dostaniesz się do Gorna
Przynieś odźwiernemu trochę Nardmarskiej Starki
Zadanie otrzymujesz od Errola , po wykonaniu misji Powiedz odźwiernemu o informacjach, które Jorg zdobył od Arhura . Musisz udać się do Faring i zdobyć 5 butelek Nardmarskiej Starki , oraz 10 Czarnych Rohbarów . Znajdziesz je w karczmie przed zamkiem Faring .
Zyski:
Doświadczenie +3000
Rollan prosi o zabicie bestii
Zadanie zleca ci Rollan , mag wody mieszkający przed jaskinią pomiędzy Gothą , a Okarą . Zabij potwory które kręcą się nieopodal, a w zamian dostaniesz klucz do jego skrzyni.
Zyski:
Doświadczenie +5000
Przedmioty: klucz Rollana
Wydobądź od Ignatiusa cenę swej wolności
W wersji 1.0.6 nie otrzymujesz tego zadania. Pojawia się od razu jako zrealizowane po zabiciu pełzaczy podczas wykonywania zadania Zabierz starożytny artefakt z jaskini pełzaczy . Bug.