SILDEN (1) | Questy | Gothic 3 Zmierzch Bogów poradnik Gothic 3: Zmierzch Bogów
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
SILDEN
Barnabas nie spłacił długów
Karczmarz Anton chce abyś dał nauczkę Barnabasowi . Barnabas korzystał z jego pokoi i nie zapłacił, a na dodatek zbałamucił mu żonę. Barnabas znajduje się w osadzie. Gdy zaczniesz z nim rozmowę, zaproponuje ci, że on sam napisze ci list polecający, o ile użyjesz na Antonie zaklęcia amnezji (zadanie: Zajmij się Antonem ). Jeśli nie jesteś tym zainteresowany spuść mu łomot, a następnie z nim porozmawiaj. Idź do Antona i zamelduj o wykonaniu zadania.
Zyski:
Siła +2
Doświadczenie +4000
Przedmioty: list polecający
Dowiedz się, kto karmi ptaki na dachu Oelka i zmuś go, by przestał to robić
Oelk jest miłośnikiem ciszy i spokoju. Niestety, jakiś wariat co noc rozsypuje okruchy na dachu jego chaty, a zlatujące się mewy nie dają mu spać. Po rozmowie z Oelkiem otrzymasz 500 sztuk złota. Jego chata znajduje się na brzegu rzeki, tuż obok miejsca, gdzie można go spotkać. Zwróć uwagę, że przed jego domem rozrzucony jest chleb. Idź jego śladem, a dotrzesz do mostku prowadzącego na zewnątrz osady (droga do Geldern ).
Idź dalej śladem chleba (droga skręca w prawo), a dotrzesz na polanę, na której koczuje Szalony Miłośnik Ptaków . Nie sposób go nie rozpoznać, bowiem otoczony jest stadem kur. Możesz porozmawiać z nim spokojnie i zapłacić mu 500 sztuk złota, za to, by przestał nachodzić dom Oelka . Możesz też po prostu zażądać by skończył z tymi bzdurami i go pobić, efekt będzie ten sam. Wróć się do Oelka i zamelduj o wykonaniu zadania.
Zyski:
Siła +2
Reputacja: Silden +10
Doświadczenie +4000
Przedmioty: list polecający
Idź do Inoga i zaprowadź go do Anoga
Zadanie otrzymujesz po tym, jak dostarczysz Anogowi pięć listów polecających. Siedziba Inoga znajduje się w Geldern . Nie zechce on udać się z tobą, o ile nie załatwisz najpierw kilku ważnych spraw. Zadania od Inoga wyszczególnione są w rozdziale Geldern (Znajdź zaginionego szpiega , Zdobądź informacje na temat Czarnego Maga , Zajmij się Czarnym Magiem , Zniszcz obóz orków znajdujący się najbliżej Geldern , Zgłoś się do kupców i eskortuj ich i Eskortuj karawanę kupiecką ). Po wykonaniu tych zadań Inog uda się z tobą do Silden . Jeśli nie będzie chciał przejść przez jaskinię, znajdź inną drogę. Porozmawiaj z Anogiem , a otrzymasz dwa nowe zadania: Poproś Thorusa o zaprzestanie ataków na Geldern oraz Poproś Gorna, aby posłał pomoc dla Geldern .
Zyski:
Reputacja u Buntowników +5
Siła +2
Reputacja w Geldern +5
Doświadczenie +6000
Odprowadź żonę Antona do domu
Zadanie otrzymujesz od Anoga , po wykonaniu zadania Zabij Antona . Porozmawiaj z Isabelle i zaprowadź ją do karczmy.
Zyski:
Reputacja w Silden +5
Doświadczenie +2000
Poproś Gorna, aby posłał pomoc dla Geldern
Zadanie otrzymasz od Anoga po zaliczeniu zadania Idź do Inoga i zaprowadź go do Anoga . Aby porozmawiać z Gornem musisz dostać się do Gothy . Niestety strażnik nie będzie chciał cię przepuścić (nawet jeśli z powodu błędów w grze uda ci się obok niego przejść, to Gorn i tak nie będzie chciał z Tobą rozmawiać). Jeśli chcesz porozmawiać z Gornem musisz wykonać zadanie od strażnika Erolla , które jest opisane w dziale Gotha (Przekup odźwiernego. Zapłać mu 50000 sztuk złota ).
Zyski:
Otrzymujesz kolejne zadanie (Porozmawiaj z Magiem Wody - opisane w dziale Gotha ).
Poproś Thorusa o zaprzestanie ataków na Geldern
Zadanie otrzymasz od Anoga po zaliczeniu zadania Idź do Inoga i zaprowadź go do Anoga . Aby zaliczyć zadanie wystarczy porozmawiać z Thorusem (znajduje się on w zamku w Trelis ). Musisz jednak dowieść, że Thorus może nadal ci ufać, dlatego otrzymasz kolejne zadania do wykonania (zadania wyszczególnione w dziale Trelis ).
Zyski:
Reputacja w Silden +5
Doświadczenie +4000
Ukradnij Dylanowi amulet (+ Przekonaj Meryla aby nie wysyłał więcej złodziei)
Złodziej o imieniu Mery l prosi cię o dyskretne "pożyczenie" amuletu, które jest w posiadaniu niejakiego Dylana . Dylan mieszka w Geldern , osadzie obok. W zamian Meryl obiecuje ci list polecający.
Droga do Geldern jest krótka, Dylana można spotkać na ulicy. Okaże się, że chętnie odda ci amulet, o ile tylko przekonasz Meryla , żeby przestał go nachodzić (zadanie: Przekonaj Meryla aby nie wysyłał więcej złodziei ). Porozmawiaj z Merylem , a on zgodzi się na takie załatwienie sprawy.
Zyski:
Doświadczenie +5000
Teraz wyskoczy pójść do Dylana po amulet i zanieść go Merylowi . Ten od tej pory będzie mógł cię uczyć złodziejskiego fachu.
Zyski:
Doświadczenie +4000
Przedmioty: list polecający