Obserwatorium | Gorky 17 poradnik Gorky 17
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
1. Wejście
2. SKRZYNIA: Granat x 4, Amunicja do Karabinu x 24, Bandaże x 4, Napalm x 4
3. Przełącznik
4. Czytnik kart magnetycznych
Użyj Pomarańczowej Karty Magnetycznej, aby wysunąć kładkę na dach
5. WALKA: Pain God x 9
6. Czerwona Karta Magnetyczna
WALKA: Jet Elmer x 1, Pain God x 2, Hednail x 2
Uwaga na bombę zegarowa (walkę trzeba zakończyć w 6 kolejek)
7. SKRZYNIA: Patalizator x 1, Amunicja do Karabinu x 6, Odtrutka na środki usypiające
Zostało jeszcze 49% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie