Laboratorium | Gorky 17 poradnik Gorky 17
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
1. Wejście
2. Wejście do Reaktora
Panel komputera włączający reaktor
3. SKRZYNIA: Miotach Ciekłego Azotu x 1, Amunicja do UZI x 6, Amunicja do Strzelby x 8, Plaster x 6
4. WALKA: Incubus x 2, Reverent Insect x2 - Teleport do 01
5. WALKA: Nato x 5
6. Wejście
Wewnątrz jest stara zakurzona dźwignia po przełączeniu spowoduje iż blokujący nam drogę parowóz odjedzie
7. SKRZYNIA: Rakiety x 3, Bandaże x 2
8. WALKA: Harvester x 2, Sister of Mercy x 2
9. Skrzynka: Bomba Zegarowa x 4, Amunicja do Strzelby x 4, Strzałki x 5, Zestaw medyczny x 4
10. WALKA: Invisible x 5
11. Generator
12. SKRZYNIA: Miotacz Energii x 1, Amunicja do Karabinu x 12, Kamizelka Kevlarowa x 1, Odtrutka na Gaz Bojowy
13. SKRZYNIA: Rakieta x 3, Napalm x 3, Amunicja do Karabiny x 6, Bandaże x 6
14. Panel Kontrolny Teleportera
Umożliwia wyłączenie Teleportera (04)
15. Włącznik komputera
16. Stacja Robocza
Trzeba na niej użyć Macierzy Dyskowych
WALKA: Lamar x 1, Nato x 3
WALKA: Zmutowany Dobrovsky x 1
Koniec