Gorky 17 - poradnik do gry
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
1. Początek Gry
2. WALKA: Sfinks
3. Dwaj martwi członkowie pierwszej ekspedycji
4. WALKA: Sfinks x 2
5. Duża Deska
6. Notatka: "Pierwsza jest tu BT6213"
7. SKRZYNIA: Miotacz Ognia, Topór, Kij, Plaster x 3
8. Skaner Linii Papilarnych - Należy na nim użyć Łapę Potwora w Idealnym Stanie;
WALKA: Garcia x 3, Sfinks
9. Drzwi - Gumowe Rękawice
10. WALKA - Garcia, RC28 x 2, Sfinks
11. SKRZYNIA: Łom, Amunicja do Pistoletu x 6, Żywność x 2
12. Butle z Tlenem
13. Nowy tymczasowy członek drużyny : Vasilij Dobrovsky
WALKA: Garcia x 2, Sfinks x 2
14. Notatka: "Będę cię obserwował. BT6213"
15. Furtka pod napięciem - użyj Gumowych Rękawic
16. WALKA: Grandma, Grandma Child x3
Po walce znajdujemy: Łapa potwora w idealnym stanie
17. Cytadela
SKRZYNIA: Pistolet na Strzałki, Granat x 2, Noż do rzucania x 8, Amunicja do pistoletu x 6
18. Tunel - trzeba użyć Butle z Tlenem na Kamieniach i strzelić w nie z pistoletu
SKRZYNIA: Wyrzutnia Napalmu, Napalm x 3, Pocisk, Żywność x 4
19. WALKA: Garcia x 2
Nie należy zabijać śpiewającego Mutanta
20. SKRZYNIA: Kamizelka, Strzałki x 5, Bandaże x 5
21. Drabina
22. Sejf (kod: 75327873)
23. WALKA: Judge, Judge Child x 3
24. Magazyn: Macierz Dyskowa
SKRZYNIA: UZI, Amunicja do UZI x 6, Amunicja do Karabinu x 24, Plaster x 6
25. WALKA: SmokeRider
26. Drzwi Notatka: "Pamiętaj że nie każdy jest hybrydą, BT6213"
SKRZYNIA: Butelka Wódki x 3, UZI x 1, Amunicja do UZI x 6, Bandaże x 4
27. Spotykamy Złodziei: Ręcznie Pisany Dziennik
28. SKRZYNIA: Granaty 3, Koktajle Mołotowa x 2, Amunicja do Karabinu x6
29. Zejście do Kanałów
Odchodzi z drużyny Vasilij Dobrovsky
WALKA: Garcia x 2, Hornet x 4
Autor Poradnika
Wojciech Antonowicz
Informacje o Gorky 17 - poradnik do gry
Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016
Poradnik zawiera : strony: 9, ilustracje: 8 .
Skorzystaj z funkcji komentarzy do wskazania błędów lub uzupełnienia poradnika.