Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Goodbye Deponia - poradnik do gry

Goodbye Deponia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wydostań się z hotelowej pułapki | Hotel | Goodbye Deponia Goodbye Deponia poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Wydostań się z hotelowej pułapki

Zabierz torbę - Wydostań się z hotelowej pułapki | Hotel | Goodbye Deponia - Goodbye Deponia - poradnik do gry

Zabierz torbę. Kiedy usłyszysz kroki Kletusa, schowaj się we wnęce obok łazienki. Weź środek do czyszczenia dywanów i kulki naftaliny. Obejrzyj rurę nad głową Rufusa i zbadaj lustro. Odkręć (śrubokrętem) śrubkę i przyjrzyj się paście do zębów. Przeczytaj (PPM w inwentarzu) etykietę środka do czyszczenia dywanów i dodaj go do pasty Kletusa. Wrzuć kulki naftaliny do rury.

Kiedy Kletus zacznie myć zęby, odsuń lustro - Wydostań się z hotelowej pułapki | Hotel | Goodbye Deponia - Goodbye Deponia - poradnik do gry

Kiedy Kletus zacznie myć zęby, odsuń lustro. Rozpocznie się minigra, w której poruszaj szczoteczką (ruchy w górę i w dół), naśladując Kletusa (patrz na strzałki po prawej i na wskaźnik). Pilnuj, żeby poziom wskaźnika był maksymalny i nie opadł do minimum - wówczas Kletus nie domyśli się, że coś jest nie tak. Po wszystkim pojawi się Oppenbot. Daj mu jedną z toreb. Po chwili Rufus zorientuje się, że oddał nie torbę Bozo, tylko Kletusa. Zejdź do recepcji. W wyniku podstępu bohatera w jego ekwipunku automatycznie wyląduje właściwa torba. Udaj się do pokoju Doktorka.

Obrażony Rufus wyjdzie z pokoju, a Goal podąży za nim - Wydostań się z hotelowej pułapki | Hotel | Goodbye Deponia - Goodbye Deponia - poradnik do gry

Obrażony Rufus wyjdzie z pokoju, a Goal podąży za nim. Na korytarzu natkną się na Głównego Kontrolera, Donnę i Kletusa. Rozpocznie się minigra, w której musisz doprowadzić do sytuacji, by wojowniczo nastawiona Donna i Kletus spotkali się na korytarzu. Zejście po schodach powoduje powrót postaci na korytarz. Wejście do pokoju jasnowidza skutkuje wyjściem z pokoju ducha i odwrotnie. Pojawienie się na korytarzu jednocześnie Donny i Rufusa owocuje zamknięciem się tej dwójki w schowku. Jeśli Goal spotka na korytarzu Organona lub Kletusa, to każdy z nich podąży za dziewczyną. Wiedząc to wszystko, kliknij drzwi pokoju Wróża - wyjdzie z nich Organon. Kliknij ponownie owe drzwi, tym razem pojawi się Goal. Zejdź po schodach do pomieszczenia z automatem na ciasta.