Ułóż dzieci do snu | Na ratunek Goal i Deponii | Goodbye Deponia Goodbye Deponia poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Ułóż dzieci do snu
Po wszystkim zielony Rufus stanie przed zadaniem zaopiekowania się nie tylko Goal, ale i gromadką dzieci. Idź w lewo i porozmawiaj z butelkową wiedźmą. Znalazła ona poszukiwany przez Ciebie kwas, ale sprzedała go w gospodzie za 5 złotych i tym samym jedyne występujące w kanałach 5 złotych jest w jej posiadaniu. Przejdź dalej w lewo. Utnij sobie pogawędkę z siedzącą w wodzie małpą, obejrzyj podnośnik - brakuje rączki. Zaczep kataryniarza - taniec małpki kosztuje 5 złotych.
Tutaj mieści się wejście do pubu, jednak pilnuje go mięśniak, który nie chce wpuścić Rufusa, dopóki jest on z dziećmi. Musisz więc znaleźć im bezpieczne lokum. Wróć do kanałowego lasu z wiedźmą i przejdź do nieodwiedzanej jeszcze lokacji po lewej. Kliknij paszczę potwora (idealne miejsce spoczynku) - dzieci nie chcą iść spać, bo jest im zimno.
Udaj się ponownie do lokacji z gospodą i wejdź na pomost. W malutkiej niebieskiej budce siedzi znany Ci już z poprzedniej przygody Goon. Porozmawiaj z nim i z jego ukochaną, June. Obejrzyj grzejnik, którego Goon nie chce pożyczyć. Przełącz się na czerwonego Rufusa i idź na rynek, gdzie podejdź do kratki kanałowej. Okazuje się, że prowadzi ona do lokacji z małpką i kataryniarzem, gdzie przebywa zielony Rufus. Po pogawędce obydwu panów pojawi się opcja wymiany pomiędzy nimi przedmiotów z ekwipunku.
Przełącz sterowanie na czerwonego Rufusa i wędruj do obozu rebeliantów (z rynku w prawo). Zastukaj do bramy - Liebold nie zechce Cię wpuścić, potrzebujesz świadka, który potwierdzi tożsamość Rufusa. Pogadaj więc z Bambi i Lottie - pomogą Ci, o ile stworzysz dla nich stosowny wzór tatuażu. Propozycje Rufusa nie przypadną im do gustu, opuść więc lokację i przejdź do biura wydawcy (dolne wejście po prawej). Zabierz leżący na blacie papier oraz stojący na podłodze atrament. Połącz papier z atramentem i oddaj go zielonemu Rufusowi (klikając ikonkę u dołu ekranu). Idź do domu Bozo (od rynku w lewo) i wejdź na piętro. Z płaszcza Bozo weź skierowanie do terapeuty. Udaj się do gabinetu terapeuty (wejście jest na rynku, drzwi pośrodku ekranu). Pokaż siedzącemu w gabinecie mężczyźnie skierowanie, poddaj się sesji i testowi Rorschacha. Wynik nie będzie zadowalający...
Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie