Etap szósty - Pokój Romusia | Gobliiins 4 poradnik Gobliiins 4
Ostatnia aktualizacja: 11 października 2019
Etap szósty: Pokój Romusia
Niech Sztrenkf kopnie piłkę . Potem zaczaruje ją Polopirion , a gdy będzie lewitować, niech Thrabs przyjrzy się napisowi . Potem niech zejdzie na dół i weźmie figurkę ze swoją podobizną oraz kluczyk do maszyny . Stań koło butelki i przyjrzyj się portretowi Romusia . Użyj dwukrotnie kluczyka na pępku misia . Następnie postaw Thrabsa na książce z bajkami .
Teraz niech na książkę z bajkami rzyci czar Polopirion . Na górnej półce przyjrzyj się plamie na portrecie i weź pionek szachowy . Zejdź na dół po pochyłej desce. Postaw pionka na szachownicy . Zabierz figurkę Polopiriona . Następnie użyj czaru na żyrafie , a potem niech Sztrenkf wespnie się po jej szyi na górę.
Postaw Sztrenkfa na dominie (koło pudełka w czerwone gwiazdy), a Polopirion niech je zaczaruje. Teraz Thrabs musi użyć kluczyka na dziurce od klucza w pudełku. Niech Sztrenkf uderzy misia w głowę, a Thrabs przeczyta pergamin, który wypadnie. Następnie niech ponownie użyje kluczyka na pudełku, a Sztrenkf uderzy pajacyka w głowę - zabierz ząb .
Sprowadź Sztrenkfa na dół po pochyłej desce i postaw Polopiriona koło butelki . Niech ją zaczaruje, a siłacz kopnie piłkę. Teraz Thrabs może przeczytać kolejną wskazówkę z etykiety . Następnie poślij go na książkę z bajkami, a Sztrenkf niech uderzy misia w pępek. Z górnej półki zabierz trzecią figurkę i odczytaj kawałek pergaminu ze stojącej tam księgi.
Zejdź na dół i postaw figurki - Sztrenkfa na S , Polopiorina na P , Thrabsa na T . Odczytaj informację z kawałka pergaminu , który spadnie z sufitu. Wyślij Thrabsa na półkę koło portretu króla i niech dołączy do niego Sztrenkf , który w portret uderzy. Niech Thrabs użyje sejfu i zabierze z niego ołówek .
Zejdź na dół i używaj ołówka na symbolach: gwiazda , O , słońce , księżyc , wir , kwiat . Następnie użyj łyżeczki na wskazanej płycie i wyprowadź gobliny.