Etap piętnasty - Kraniec świata | Gobliiins 4 poradnik Gobliiins 4
Ostatnia aktualizacja: 11 października 2019
Etap piętnasty: Kraniec świata
Początek jest prosty - zbierz trzy nasiona i zasadź je w , potem zaczaruj, a na bambusach niech użyje swych mięśni Sztrenkf . Sprowadź gobliny na dół po utworzonej w ten sposób rampie i zaczaruj postać na rysunku po lewej.
Teraz zaczaruj leżące koło klawiatury ołówek i gumkę . Niech weźmie je Thrabs i użyje gumki na rysunku, a potem zaczaruj go ponownie. Porozmawiaj z Rysunkiem . Zabierz zostawione przez naszkicowaną postać nasiono . Potem użyj ołówka na kolejnym rysunku (po prawej od dłoni stwórcy ).
Niech Sztrenkf przesunie puszkę . Następnie użyj wędki na donicy , która znajduje się na lewo od komputera. Zyskaną w ten sposób grudkę ziemi wrzuć do dziury w stole , następnie wrzuć tam nasiono i zaczaruj je. Niech Sztrenkf wyjdzie na górę i pchnie książkę.
Wyprowadź na półkę Thrabsa - niech użyje magnesu na będącym powyżej kluczu francuskim . Następnie niech Polopirion zaczaruje monetę 2 euro , a gdy będzie ona w powietrzu, niech wskoczy na nią Thrabs - znajdzie się na ekranie monitora.
Użyj telefonu komórkowego i wróć na półkę z użyciem monety. Zjedź na dół, wykorzystując sznurek po prawej stronie półki. Postaw gobliny koło dłoni stwórcy i zaczaruj ją. Wprowadź wszystkich gobliny na nią.
Poślij Sztrenkfa na półkę, niech uderzy w łyżkę będącą w kubku. Zaczaruj ją i zabierz. Użyj jej na klawiszu ESC i weź go.
Zamontuj klawisz ESC w miejscu brakującego klawisza CTRL . Niech Sztrenkf uderzy cztery razy w mysz , a potem użyje ją Thrabs . Kliknij na ekran z plikiem tekstowy, a potem na dłoń stwórcy. Powie, na jaki klawisz musi stanąć goblin, aby otworzyć wyjście.
Niech do dłoni podejdzie Polopirion i spróbuje ją zaczarować, a potem niech spróbuje jej użyć Sztrenkf . Będziesz znać klawisz odpowiadający każdemu z nich. Ustawi ich równocześnie na wskazanych.