Opis przejścia cz.4 | Ghost in the Sheet poradnik Ghost in the Sheet
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Podejdź do czerwonego otworu w ścianie (#1) - w środku siedzi potwór, którego przedtem wypędziliśmy zza rupieci. Zauważ także dwie tubki (#2) . Wróć na platformę i idź złotym przejściem w stronę Hali B.
Wyjrzyj przez lukę w kratach (#1) , zauważysz latające świetliki. Następnie wejdź drzwiami na końcu (#2) by znaleźć się na balkonie Hali B. Niestety nie możemy iść dalej. Wróć do Hali A, drabiną na dół i drzwiami do Hali Wejściowej.
Drzwi po lewej (#1) to drzwi, którymi przyszedłeś. Drzwi po prawej (#2) prowadzą do Hali B, jednak są na razie zamknięte. Kliknij na dół ekranu, by przejść do dalszej części Hali Wejściowej.
Tutaj znajdziesz dwa przejścia. To po lewej to szatnia (#1) - na mapie zaznaczona kolorem czerwonym (Cloack/Dressing Room). To po prawej to hol (#2) - na mapie zaznaczony kolorem brązowym (Lobby). Wejdź do holu.
Drzwi którymi przyszedłeś, są po prawej (#1) . Na środku jest plan fabryki (#2) . Porozmawiaj z Jacquiem (to ten którego próbowałeś wyciągnąć z dziury i zginął). Ma do Ciebie pretensje, zaznacz odpowiedzi:
- Stop whining and death makes us all equals.
- Be glad you don't have to look at the mess around here.
Gdy ten spojrzy na to z zupełnie innej perspektywy, wypytaj go o wszystko i wszystkich współpracowników. Po rozmowie przeczytaj kartki porozrzucane po ziemi oraz przyczepione na ścianach. Kliknij w przejście przed Jacquiem (#3) - staniesz wtedy plecami do drzwi wejściowych.