Opis przejścia cz.10 | Ghost in the Sheet poradnik Ghost in the Sheet
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Wyjdź po schodach i pociągnij za drzwi - zamknięte. Udaj się do Hali A, do ciemnego kąta. Gdy masz już nową umiejętność wiatru, możesz przetkać rurę. Wypadnie z niej ręka z zaciśniętym kluczem.
![]() | ![]() |
Rękę znajdziesz na zielonej platformie na biurku przy rurze od poczty. Użyj wstrząsów elektrycznych na ręce, a następnie za pomocą telekinezy wsadź klucz do tubki, a tubkę do rury. Teraz trochę wiatru, by ją popchnąć - niestety się nie udaje.
![]() | ![]() |
Biegiem do piwnicy - spotkasz małe biedronki. Po rozmowie z nimi, podejdź do skrzynki rozdzielczej i włącz prąd w Hali A (jak na poniższym screenie):

![]() | ![]() |
Wróć do tubki z kluczem i ją popchnij - tym razem działa. Teraz przejdź do Hali B pod drzwi biura, które były zamknięte. Pod nimi znajdziesz tubkę z kluczem. Otwórz drzwi i wejdź do środka.

Wsadź dyskietkę (#1) do komputera (#2) .