Rdzenne stworzenia | Mieszkańcy | Gears of War 2 poradnik Gears of War 2
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Mieszkańcy - Rdzenne stworzenia
Po raz pierwszy napotkasz rdzennego mieszkańca tych terenów, czyli skałoczerwia. Z wojskowego punktu widzenia są one niezwykle przydatne, ponieważ posiadają twardy pancerz, za którym żołnierz może znaleźć bezpieczną osłonę. Strzel w świecący owoc, aby wywabić skałoczerwia, który wisi pod sklepieniem, tuz przed stworzeniem.
Nieco dalej zobaczysz szeroki korytarz, którym pobiegną Carmine i Dom. Zwróć jednak uwagę, że po lewej stronie znajduje się mała odnoga, do której wnętrza blokują pnącza. Przetnij je. W środku znajdziesz dziennik żołnierza i trochę amunicji. Dopiero teraz biegnij za kompanami.
Już po chwili będziesz mógł wypróbować twardość pancerza skałoczerwia. Zlikwiduj punkt kontrolny Szarańczy, którego obrona wspomagana jest przez jedno działko typu Troika. Dom i Carmine zajdą posterunek od lewej strony, tymczasem ty wybierz prawą stronę. Chowając się za czerwiem, a później krótką barykadą wyeliminuj obrońców.
Wejdź po drabinie na górę , gdzie zostaniesz zaatakowany przez kilka Tickerów.
Wąskie przejście bronione jest przez dobrze obsadzony punkt znajdującu się po prawej stronie. Nie marnuj amunicji i nie strzelaj. Poczekaj aż pojawi się czerw i skryj się za nim. Dzięki niemu uda Ci się przejść na drugą stronę. Kiedy już prawie wyminiesz posterunek, dostaniesz informację o znajdujących się obok Locustach materiałach wybuchowym. Kilka celnych strzałów w żółte pojemniki i po przeciwnikach zostanie tylko stos mięsa.
Przejście kończy się rozwidleniem. Wybierz drogę po lewej i podnieś znajdującą się tam snajperkę. Po chwili będziesz mógł przetrenować swoje umiejętności strzeleckie na biegnących w dole Locustach.
Snajperka jest jedną z najprzydatniejszych broni w grze, co zresztą za chwilę będziesz mógł przetestować. Przy kolejnym punkcie oporu zlikwiduj najpierw obsługę dwóch Troiek. Patrząc przez wizjer lunetki zobaczysz, że Locustom wystaje czubek głowy zza osłony działka.
Pod koniec walki na placu boju pojawi się rozrywasz i dwóch boomerów, którzy wyjdą przez duże, zamknięte dotychczas wrota. Skorzystaj ze stojącej naprzeciwko bramy Troiki i skoś ich serią z działka. Jeżeli od zbyt długiego przegrzania zacznnie się ono przegrzewać, przytrzymując przez chwilę na padzie przycisk RB włączysz jego chłodzenie.
Stojąc przy przed chwilą uzywanej Trice spojrzyj w prawą stronę, nieco za siebie. Przy murku leży zwój kantusa. Zabierz go i przejdź przez wrota. Dostaniesz wezwanie o pomoc. Stojąc ponad toczącą się w dole bitwą za pomocą snajperki zlikwiduj obsługę moździerza szarańczy. Po wykonaniu zadania biegnij dalej, aż dojdziesz do kolejnej Troiki. Pomoż walczącej na dole drużynie Alfa kosząc atakujących Locustów. Po walce okaże się, że właśnie chyba znalazłeś przyczynę wstrząsów sejsmicznych. Poszukaj ogromnego stwora w głębinie jaskini.