Niewola | Mieszkańcy | Gears of War 2 poradnik Gears of War 2
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Mieszkańcy - Niewola
Bairda znajdziesz już na początku misji, w jednym z metalowych pojemników.
Przeszukaj obszar, aby znaleźć innych więźniów. Kawałek dalej, za skrzyniami znajdziesz dziennik uchodźcy.
W końcu dotrzesz do barki powietrznej przewożącej więźniów. Zabij pilnujących jej Locustów (w tym bumera), a otrzymasz polecenie znalezienia sposobu na uruchomienie barki. Kiedy wejdziesz na pokład, w przedniej części pojawi się kierowca. Zabij go i skorzystaj z windy, którą przyjechał.
Na górnym pokładzie znajdziesz włącznik uruchomiający barkę. Jednocześnie rozpocznie się atak rozrywaczy, dlatego też wykorzystaj stojącą na rufie Troikę, aby się ich pozbyć.
Po chwili z prawej strony pojawi się barka obładowana Szarańczą. Zabij napastników, wejdź na pokład sąsiedniej barki i przeszukaj ją. Pokład niżej, na jednym z filarów znajdziesz przełącznik. Uruchom go.
Po scence przyrywnikowej zostaniesz zaatakowany przez kilku trepów i miażdżyciela. Zabij ich i zejdź z barki. Znajdź odpowiednie miejsce do skontaktowania się z centralą.
Aby znaleźć bezpieczny punkt ewakuacyjny musisz wyjść z jaskiń. Zacznij przebijać się przez zniszczone miasto.
Strefa lądowania znajduje się na dachu budynku, który wskaże Dom. Wejdź na górę i przygotuj się do jego obrony. Przyda się broń dobrze działająca na krótki dystans, gdyż walka będzie toczyła się na bardzo ograniczonym obszarze. Na górze wyświetlał się będzie czas, jaki pozostał do chwili przybycia Królewskiego Kruka.