The Song | Opis przejścia Furi Furi solucja, poradnik
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
The Song staraj się trzymać na jak największy dystans i cały czas do niej strzelaj. Pierwsze fazy walki nie należą do najtrudniejszych, ale potem robi się dużo trudniej.
Faza 1
1. Dwa podstawowe ataki to niebieska fala energii i fala niezniszczalnych kul. Oba ataki omijaj unikiem.
2. Co jakiś czas wróg przyzwie dwa wielkie okręgi, które potem rozszczepią się na kule. Oddal się wtedy jak najbardziej od przeciwnika. Dolecą do ciebie tylko pojedyncze pociski, które łatwo ominąć.
3. Przeciwnik wyleci za arenę, a następnie zacznie błyskawicznie pikować w twoim kierunku. Możesz go ominąć lub sparować.
4. Po jakimś czasie boss tworzy wiele kul (w tym kilka zielonych) z jednym bezpiecznym miejsce po środku. Stań tam i omijaj nadlatujące fale.
Faza 2
1. W tej fazie dojdzie strzelanie niebieskimi kulami energii oraz wielki niebieski promień. Te pierwsze omiń lub zestrzel, a niebieski promień przeskocz unikiem.
2. Tym razem podczas szybkiego pikowania wróg będzie tworzył olbrzymią falę energii, której nie da się parować. Zamiast tego przeskocz ją ładowanym unikiem.
3. Podczas fazy z przyzywanymi kulami i bezpiecznym miejsce pośrodku, przeciwnik będzie atakował cię wielkim niebieskim laserem. Omijaj go unikiem i kontynuuj ostrzał.
Faza 3
1. Wróg przyzywa pomarańczowe kule energii, które następnie rozdzielają się na kilka mniejszych. Postaraj się zniszczyć jak najwięcej z nich, żeby stworzyć sobie bezpieczne pole do szybkiego unikania trzech nadchodzących niebieskich fal. Po trzeciej pojawi się jeszcze czwarta mniejsza, wystrzelona z boku przez bossa.
2. Boss będzie też czasami przyzywał niezniszczalne kule, które musisz po prostu unikać.
3. W tej fazie pikowania możesz znowu parować, co jest świetnym sposobem na leczenie. Tym razem będą jednak trzy pikowania pod rząd.
4. Raz na jakiś czas wróg przyzwie dwa duże okręgi złożone z niebieskich kulek. Mogą one polecieć blisko wroga (wtedy szybko odskocz do tyłu) lub daleko (wtedy doskocz unikami jak najbliżej przeciwnika).
Faza 4
1. Podstawowy atak wroga to duża liczba pomarańczowych kul, między którymi znajduje się wolny korytarz, w którym musisz stać. Łatwo się tam przenieść unikami, jeśli przed wystrzałem staniesz na samym krańcu powiększonej areny.
2. Przeciwnik zacznie też atakować wręcz sekwencją trzech ciosów: opóźniony, szybki, opóźniony.
3. Gdy wróg stworzy na środku duże koło energii, szybko przedostań się na krańcową część areny. Chwile później na środku pojawią się kule, które możesz niszczyć. Oprócz tego przeciwnik może strzelać niebieskimi kulami oraz przyzwać kule spadające z wysokości. Miejsce uderzenia oznaczane jest niebieskimi okręgami.
Faza 4.5
1. Sekwencja ataków wręcz opóźniony, szybki i opóźniony.
2. Sekwencja trzech ataków poprzedzonych hologramami.
3. Wystrzeliwanie trzech żółtych pocisków, które możesz uniknąć lub sparować. Pierwszy będzie mocno opóźniony, drugi nieco szybszy i trzeci znowu mocno opóźniony.
Faza 5
1. Na początku wróg znowu przyzwie spadające z nieba pociski.
2. Przeciwnik może wystrzeliwać niebieskie kule, które łatwo zniszczyć, albo różowe, które śledzą bohatera. Przed tymi drugimi najlepiej cały czas uciekać.
3. W drugiej części fazy na zewnętrznym kręgu areny powstaną niebieskie powierzchnie, których musisz uniknąć. Przejść więc na wewnętrzny krąg. Tam unikaj niebieskich fal oraz wystrzeliwanych przez bossa promieni energii.
Faza 5.5
1. Sekwencja 6 szybkich ciosów.
2. Trzy wystrzeliwane z lekkim opóźnienie pociski do parowania lub omijania.
3. Sekwencja trzech ciosów poprzedzonych hologramami.
Faza 6
W tej fazie twoim zadaniem jest zniszczenie 4 filarów na krańcach areny. Po zniszczeniu każdego filara wróg zdobędzie jeden dodatkowy atak.
1. Na początku będą to tylko niebieskie kule energii.
2. Po pierwszym filarze dojdzie wielki żółty promień kręcący się zgodnie ze wskazówkami zegara.
3. Po drugi zaczną pojawiać się czerwone fale energii.
4. Po trzecim z nieba zaczną spadać pociski.
5. Podczas niszczenia filarów nie spiesz się i skup na omijaniu dochodzących ataków. Zawsze staraj się przewidzieć co dojdzie do ciebie pierwsze (fala czy promień) i przygotuj do jego uniknięcia niszcząc niebieskie kule. Fale omijasz unikami do wnętrza okręgu, a promienie na boki. Pamiętaj też o niszczeniu zielonych kul, żeby się uleczyć.
6. Po ostatnim filarze rozpocznie się krótka, a trudna część starcia. Boss stworzy niebieskie płaszczyzny energii, które będą się obracać, tworząc ruchome bezpieczne strefy. Musisz między nimi przeskakiwać, aż dojdziesz do bossa. Wystarczy, że go raz trafisz, a walka dobiegnie końca.