The Hand | Opis przejścia Furi Furi solucja, poradnik
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
The Hand będzie przez połowę starcia odbijał tarczą wszystkie twoje pociski, wiec nie strzelaj do niego gdy ma ją uniesioną. Odbijając parowaniem trzy razy ten sam strzał, możesz jednak zdobyć osiągnięcie Ping Pong. Pamiętaj tylko, żeby wystrzelić pocisk z większej odległości. Będziesz miał wtedy wystarczającą ilość czasu na jego trzykrotne sparowanie.
Faza 1
1. Podstawowa sekwencja ataków wręcz bossa to trzy spowolnione lekko ciosy.
2. Co jakiś czas wróg podniesie broń i wystrzeli w twoim kierunku falę uderzeniową. Omiń ją szybkim unikiem w bok i zaatakuj jak najszybciej przeciwnika.
3. Gdy wróg stanie na środku i zacznie zbierać energię, szybko zejdź z utworzonego na ziemi koła.
4. Czasami przeciwnik zablokuje twój atak mieczem. Wykonuj wtedy polecenia wyświetlające się na ekranie.
Faza 1.5
1. Dwa lekko spowolnione ataki wręcz.
2. Jeden powolny cios poprzedzony czerwonym hologramem na ziemi.
3. Gdy boss zacnie ładować miecz energią, zejdź szybko z utworzonego przez niego okręgu.
Faza 2
1. Ataki wręcz lekko się zmienią. Teraz będzie to, albo jeden opóźniony atak, albo sekwencja dwóch lekko opóźnionych i jednego bardzo mocno.
2. Wróg będzie przyzywał dwa typy fal. Jedna przed siebie, a druga dookoła. Jedną i drugą omiń naładowanym unikiem i od razy zaatakuj wroga.
Faza 2.5
1. Dwa dość mocno opóźnione ataki wręcz.
2. Dwa ataki poprzedzone czerwonymi hologramami.
3. Gdy wróg wbije miecz w ziemie, zaraz pojawi się okrągła fala uderzeniowa, którą musisz ominąć unikiem.
Faza 3
1. Na początku fazy wróg zacznie świecić się na żółto i stanie się niewrażliwy na ataki. Chwilę później stworzy wokół się koło energii na którym nie możesz stać, a następnie kilka fal, które zaczną się obracać zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Omijaj je unikami, szybko cofając się po każdym przeskoku. Gdy fale znikną, zaatakuj bossa.
2. Przeciwnik będzie wykonywał dwa typy sekwencji ataków wręcz: dwa lekko opóźnione i jeden szybki, albo dwa lekko opóźnione i jeden mocno opóźniony. Trudno przewidzieć trzeci atak, więc bądź bardzo ostrożny.
3. Trzeci atak polega na szybkim wystrzeliwaniu wąskich fal energii. Omijaj je unikami na boki.
4. Czwarty cios to przyzwanie dwóch bardzo szerokich fal. Łatwo je ominąć ładowanym unikiem.
Faza 3.5
1. Wróg będzie wykonywał sekwencję dwóch opóźnionych ataków, zakończonych ciosem poprzedzonym czerwonym hologramem.
2. Druga sekwencja ataków to trzy zamachy z czerwonymi hologramami. Omiń je unikami.
Faza 4
Jest to najprostsza faza walki. Przeciwnik odrzuci w niej tarczę, więc możesz do niego cały czas strzelać.
1. Jedyna sekwencja ataków wręcz składa się z dwóch lekko opóźnionych ciosów i jednego mocno opóźnionego.
2. Co jakiś czas przeciwnik odbiegnie na kraniec areny, uniesie miecz i wystrzeli promień energii. Omiń go szybkim unikiem, wykonanym w ostatniej chwili, albo poprzez poruszanie się w ten sam bok od momentu jak zacznie opuszczać broń.
Faza 4.5
1. Sekwencja dwóch opóźnionych ataków wręcz, albo dwóch opóźnionych i dwóch poprzedzonych czerwonym hologramem.
2. Sekwencja trzech ciosów z czerwonym hologramem.
Faza 5
W piątej fazie przeciwnik ograniczy arenę do małego okręgu po środku, a następnie zacznie wykonywać dwa rodzaje ataków:
1. Sekwencja ciosów wręcz: dwa lekko opóźnione i trzeci mocno opóźniony.
2. Znane z poprzedniej fazy odbieganie na krawędź areny i tworzenie promienia energii na wprost.
Faza 5.5
Ta faza to prawdziwy szermierczy pojedynek. Przez większość starcia wróg będzie niewrażliwy na ciosy, jednocześnie stale wykonując lekko opóźnione ataki. Najpierw będą one dość szybkie, a w połowie zwolnią. Gdy sparujesz ostatni, wróg przyzwie okrągłą falę uderzeniową. Omiń ją unikiem i zakończ walkę.