Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Freelancer - poradnik do gry

Freelancer - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Wątek fabularny | Freelancer poradnik Freelancer

Ostatnia aktualizacja: 19 września 2019

Nic się na to nie da poradzić - inaczej niż to miało miejsce w "Privateerze", tutaj główna opowieść dopada gracza już na samiutkim początku i przez cały czas jej trwania skutecznie uniemożliwia większość własnych działań. Misje związane z głównym wątkiem należy odbyć, ale i cieszyć się nimi, gdyż doskonale budują klimat świata, w którym gracz się znalazł. Dopiero po ich ukończeniu można się zabrać za niczym nieskrępowaną eksplorację i zarabianie na coraz to lepsze statki i bronie. Misji składających się na fabułę "Freelancera" jest 13 i - jeśli nie będziemy tracić zbyt dużo czasu pomiędzy nimi - ich odbycie nie powinno zabrać więcej niż 15 godzin gry. Po tym czasie gracz powinien znajdować się na 18 poziomie doświadczenia i dysponować prawdopodobnie statkiem Anubis - doskonałym myśliwcem, który zapewnia bezpieczeństwo we wszystkich systemach pozostających pod kontrolą policji i wojska. Aby jednak zwiedzić systemy graniczne władane przez Outcasts, Corsairs, Red Hessians oraz Zoners będzie trzeba zaopatrzyć się w sprzęt dużo lepszy, dużo droższy, a dodatkowo nie zawadzi zadbać o dobre stosunki z gospodarzami.

Samej nauce latania nie poświęcę wiele miejsca, gdyż początkowe misje fabularne mają charakter szkoleniowy i niemal każdy aspekt gry jest w nich dokładnie wyłożony, a ćwiczenia praktyczne odbywają się przeważnie zaraz po wykładzie. Każdy gracz musi te misje odbyć, a jeśli po ich wykonaniu nadal nie będzie potrafił się w świecie gry znaleźć, nic mu już nie pomoże.